Senaste nytt

SAS Webshopping

Ilmu90

Medlem
Kände mig lite blåst när jag handlade barnkläder på H&M. Dealen skall vara 30p/100kr, dock så registrerades köpet i euro. Handlade för ca 700 kr men köpet registrerades som 70 euro. Poängen betalades ut i förhållande till 70 euro och fick således 21 poäng istället för 210. Var i kontakt med supporten som uppgav att deras partner H&M registrerar köpet i euro och att dem inte kunde göra någonting. Konstigt att poängen skalas till talet 70 trots att det är en annan valuta.
Jag meddela webbshoppen om att jag fick mindre poäng från hm pga av euro konverteringen. De sade att de inte kunde ändra konverteringen men lade in de saknade poängen för mig.
 
Kände mig lite blåst när jag handlade barnkläder på H&M. Dealen skall vara 30p/100kr, dock så registrerades köpet i euro. Handlade för ca 700 kr men köpet registrerades som 70 euro. Poängen betalades ut i förhållande till 70 euro och fick således 21 poäng istället för 210. Var i kontakt med supporten som uppgav att deras partner H&M registrerar köpet i euro och att dem inte kunde göra någonting. Konstigt att poängen skalas till talet 70 trots att det är en annan valuta.
Hmm, ser en möjlighet här... Kan man handla med andra valutor? ;)

700 kr motsvarar drygt 1 miljon indonesiska rupiahs... Detta skulle ge 300 000 eurobonuspoäng! :p
 

Big Birger

Medlem
Det här med hund innebär att min kära fru är jätteglad, och att totala familjelyckan är konstant. :rolleyes:

Min tröst är att alla investeringar, inklusive hunden, har lett till många bonuspoäng. Efter att vi passerat 50 000 kr (hund/försäkring/mat/staket till baksidan/säng/leksaker/godis) har även jag börjat klappa pälsen av ren snålhet.

Igår beställde jag mat för 2500 kr på Arken Zoo, vilket gav 875 nya poäng från shopen och 500 poäng från Amex. :)

De levererade gratis till dörren redan kvällen efter (ikväll) mellan 17 och 22, och det gick att följa leveransen i realtid via Budbee. Imponerande!

En enkel kalkyl visar att det räcker med att hunden äter för blygsamma 181 000 kr för att generera 100 000 EuroBonus-poäng. Alltid något att se fram emot. :)
 

MrDollar

Medlem
Ha!
Hade tidigare 2x Rhodesian Ridgebacks (underbara hundar) dom skulle gladeligen käkat för 181.000:- per dygn!! Om dom själva fick bestämma... :)
Grattis till hunden, en vän för livet!
En enkel kalkyl visar att det räcker med att hunden äter för blygsamma 181 000 kr för att generera 100 000 EuroBonus-poäng. Alltid något att se fram emot. :)
 

Frisk78

Medlem
Veckans deal i Webbshoppen!

upload_2019-2-11_21-47-6.png
 

masaba

Medlem
Det har blivit dags att skaffa ett kontantkort till sonen på åtta år som allt oftare går hem själv från skolan. Verkar dock att det varit lite fram och tillbaka med mobiloperatörerna vad gäller Eurobonus via SAS Webshopping.

Är det någon som kollat runt nyligen och vet vilken/vilka operatörer som ger poäng för kontantkort och har kontantkort som är vettiga för barn som bara behöver ringa någon gång då och då men som kanske utöver det skulle ha användning för lite datatrafik också?

Tacksam för svar.
 

gneken

Medlem
Det har blivit dags att skaffa ett kontantkort till sonen på åtta år som allt oftare går hem själv från skolan. Verkar dock att det varit lite fram och tillbaka med mobiloperatörerna vad gäller Eurobonus via SAS Webshopping.

Är det någon som kollat runt nyligen och vet vilken/vilka operatörer som ger poäng för kontantkort och har kontantkort som är vettiga för barn som bara behöver ringa någon gång då och då men som kanske utöver det skulle ha användning för lite datatrafik också?

Tacksam för svar.
Har faktiskt inte sett något som funkar för kontantkort. Däremot har ju Hallon och Vimla bra abonnemang till låga priser. Oftast halva priset några månader.
 
Toppen