Senaste nytt

SAS Webshopping

FFS

Medlem
Köpte en diskmaskin på CDON i somras för 6700kr. I början på nov kom poängen men bara 552 poäng. Enligt uppgifterna ska köp på CDON ge 10 p per 100 kr alltså borde jag fått lite mer. Var ska man klaga?
Det brukar vara 10p per 100kr EXKLUSIVE moms och frakt. Stämmer det om du räknar så?
 

Mangostan

Medlem
Har precis efterregistrerat ett köp jag gjorde på Webhallen i april, där poängen inte kommit in på mitt konto. Anledningen till att jag valde Webhallen är att de accepterar AMEX vid köp i samband med uthämtning i butik. Nu ser jag att Webhallen inte längre står med bland partnerna. Kvar vad gäller hemelektronik är bara Dustin, Conrad samt CDON (med väldigt begränsat utbud). Av dessa är det, vad jag kan se, ingen som tar AMEX. CDON accepterar betalningar via Paypal, så där ska väl AMEX ändå gå bra. Hur gör ni andra när ni handlar hemelektronik? Har jag missat någon leverantör? Var kan man handla med AMEX i kombination med SAS-portalen? Andra kedjor som tar AMEX, som inte är med hos SAS? Upplever att många företag är dåliga på att upplysa om betalningsalternativen på respektive hemsida.
 

mry

Medlem
Hur gör ni andra när ni handlar hemelektronik? Har jag missat någon leverantör? Var kan man handla med AMEX i kombination med SAS-portalen? Andra kedjor som tar AMEX, som inte är med hos SAS? Upplever att många företag är dåliga på att upplysa om betalningsalternativen på respektive hemsida.

Det känns inte som mycket har förändrats sen tråden Datorbutik som tar Amex? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor skapades rörande just detta.
 

henke12

Medlem
Shoppingportalen hos SAS/Eurobonus har ju som ni alla vet förbättringspotential.


Jag handlade Apple-prylar i Juni innan midsommar och har efter många om och men fått in ungefär hälften av poängen.
Däremot är jag 99% säker att de hade en "kampanj" där man fick 19p per 100kr för köp hos Apple i Juni.
Verkar som jag bara fått 10p per 100kr nu.
Någon som har liknande minne som jag?
 
Shoppingportalen hos SAS/Eurobonus har ju som ni alla vet förbättringspotential.


Jag handlade Apple-prylar i Juni innan midsommar och har efter många om och men fått in ungefär hälften av poängen.
Däremot är jag 99% säker att de hade en "kampanj" där man fick 19p per 100kr för köp hos Apple i Juni.
Verkar som jag bara fått 10p per 100kr nu.
Någon som har liknande minne som jag?
Ja det stämmer, 22p per 100kr enl vad jag noterat på ett köp jag gjorde 9 juni
 
Toppen