Senaste nytt

SAS Webshopping

Måste gratulera mig själv till storvinsten denna gång (och tacka personen som hanterat mitt ärende). 17:37 fick jag orderbekräftelsen från InkClub, 18:10 kom mejlet om att köpet registrerats och att poängen var på väg och 20:01 kom bekräftelsen om att poängen nu fanns på kontot. Inte varit med om att processen tagit mindre än tre timmar utanför kontorstid tidigare.
 
Måste gratulera mig själv till storvinsten denna gång (och tacka personen som hanterat mitt ärende). 17:37 fick jag orderbekräftelsen från InkClub, 18:10 kom mejlet om att köpet registrerats och att poängen var på väg och 20:01 kom bekräftelsen om att poängen nu fanns på kontot. Inte varit med om att processen tagit mindre än tre timmar utanför kontorstid tidigare.
InkClub brukar vara väldigt snabba in med poängen. Men visst blir man glad när de för en gångs skull funkar så som man hade hoppats att de alltid gjorde
 
Måste gratulera mig själv till storvinsten denna gång (och tacka personen som hanterat mitt ärende). 17:37 fick jag orderbekräftelsen från InkClub, 18:10 kom mejlet om att köpet registrerats och att poängen var på väg och 20:01 kom bekräftelsen om att poängen nu fanns på kontot. Inte varit med om att processen tagit mindre än tre timmar utanför kontorstid tidigare.

InkClub, gymgrossisten, Rituals & Lyko levererar alltid sina poäng inom några timmar, helt otroligt om man jämför med dom flesta andra företagen där man alltid får efterregistrera.
 

Mikado

Medlem
Jag skulle behöva köpa en dammsugare och passa på såhär på Black Friday. Vilken sida i onlineshoppen har ni bäst erfarenhet av när det kommer till hushållsapparater? Tycker det är lite tunnsått på den fronten.
 
Jag skulle behöva köpa en dammsugare och passa på såhär på Black Friday. Vilken sida i onlineshoppen har ni bäst erfarenhet av när det kommer till hushållsapparater? Tycker det är lite tunnsått på den fronten.
Det beror på vad det är för damsugare, men Cervera har några robot samt stickdammsugare. Dom har nu 80p/100kr. Dock gäller inte 20% black friday rabatten på just dammsugare.

Sökresultat - Cervera
 
Mina två köp jag nyss gjorde vart nekade pga att jag redan fått poäng från Hallon tidigare i år.

Står väl i villkor att det bara kan nyttjas en gång per kund men det innebär ju att man borde kunna köpa till någon annan person från mitt eurobonus. På många andra står det ju endast en gång per eurobonusnummer. Men inte konstigt att de nekas.
 
Toppen