Senaste nytt

SAS vill utvidga möjligheterna för oss med bonuspoäng

fattar inte vad problemet är,folk gör väl vad dom vill med sina poäng..om det finns folk som tycker det är ocker..men handla inte då..hur svårt ska det bli.

900 poäng kan låta mycket för någon som bara har 5000 poäng, för jag som har x antal hundratusen poäng som bara ligger och tickar så är 900 en droppe i oceanen liksom..
 

perhall

Medlem
15 öre per poäng är ju rimligt eller nästan lågt, det innebär 4500 för ARN-CDG t/r och en fullt avbokningsbar biljett.... eller 10000 för ARN-EWR t/r, fullt avb.bar.

SJ Prio är samma grej, för 6000 poäng kan man få en lunch och kaffe (värt 90 kr) eller en 1 klass-biljett Uppsala-Norrköping (värd 1100 kr)
Per
 

Homer

Medlem
Jag kan säga att det är nog inte bra deal att köpa en muffins för 900 EB poäng (för mig), men jag gläds åt andra som nu har fått möjlighet att använda sina poäng istället att poängen skulle ha gått ut utan användning.

Skulle du inte glädjas ändå mer om poängen inte förföll så länge det var regelbunden aktivitet ;)
 

Jaws

Medlem
Tänk om man kunde betala sin biljett med muffins
Undrar om 8-9 muffins tar mej till ewr? o lika många till så får jag sitta i businessclass(förståss)?
 

Dr. Miles

Expert
Tänk om man kunde betala sin biljett med muffins
Undrar om 8-9 muffins tar mej till ewr? o lika många till så får jag sitta i businessclass(förståss)?

Som med pengar, det blir olika värde beroende på var/när/vad du handlar.

T ex mineralvatten är dyrt i Arabiska halvön men bensin är billig där.
 

Homer

Medlem
Ny SAS uniform?

im_bluffin_with_my_muffin_t_shirts-r66e3a5ce7a164e0fa318facc5b40c1eb_8nhmk_512.jpg
 
Toppen