SAS utökar loungen på Göteborg Landvetter

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av BusinessClass, 7 April 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

SAS Lounge Göteborg Landvetter

SAS har nu inlett arbetet med att utöka loungen i Göteborg. 120 nya kvadratmeter tillkommer samt en ny interiör, nya arbetsplatser och dessutom kommer för första gången toaletter erbjudas i loungen. Loungen väntas vara klar i mitten av juni och kommer då vara 415 kvadratmeter stor. Utbyggnaden görs i riktning mot avgångshallen där det tidigare fanns…

View the full post

2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad trevligt, det är välbehövligt. Speciellt nu när även inrikes kommer åt den.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade varit grymt om SAS kunde använda gate 17, nästan boarding från lounge.

4. tob

tob Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Agö gillar detta.
  5. Märkligt att de inte i samband med denna nyhet även kommunicerar att de bygger ut Arlanda loungen som ska stå klar i september...

6. Hej, våra flygbolag har inte ensamrätt på gater, men vi flyttar SAS vändkors från gate 13 till 17 :)

Bifogade filer:

rob74, MarcusC, David och 4 andra gillar detta.
  7. Carl

Carl Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är loungen öppen under tiden som ombyggnaden pågår?

8. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter jättebra!

Kommer man kunna använda säkerhetskontrollen vid utrikes även om man ska flyga inrikes? Det är en väldig omväg att gå från incheckningshallen, till inrikes säkerhetskontroll, för att sedan gå tillbaka igen till gate 17 (och loungen) som ligger väldigt nära säkerhetskontrollen för utrikes.

9. Skillsen

Skillsen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag använder alltid säkerhetskontrollen för utrikes när jag flyger inrikes på GOT... Har inte haft några problem med det.... Senast för 20min sedan...

10. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tolkar det som den kommer vara öppen. Man utvidgar den mot gamla seven eleven butiken/butiksyta som nog aldrig vart så poppis.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!