SAS Usability Study

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Vaniljvodka, 4 Juni 2015.

1. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blivit utvald att besöka SAS huvudkontor i Frösundavik på tisdag kl. 9.30 i nästa vecka för att ge feedback. Har för mig att man skulle få typ 500 spänns rabatt på nästa resa eller nåt liknande. Någon annan som ska dit?

jumbooze gillar detta.
  2. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag skulle kunna betala 500kr för att få vara med .... och då kanske det lär sig något också! (jag tar med @Agö och @Christian Sternudd ) ;)

3. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni är välkomna att använda denna tråd för att mata mig med grejer ni tycker borde tas upp. Jag har en halvtimme på mig.

4. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det enda du behöver tala om är:
    • Konsekvens i service koncept
    • Vad är en kund!
    • Kommunikation
    • Vad gör andra bra som INTE vi gör!?

5. Flying P

Flying P Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan fråga dem när SAS tänker upphöra med att mata resenärer med dumheterna i serviceutbudet. Smoothie, Fanta, Drinkar... gardin, toalettköer i Plus från Go, vatten/inte vatten i Go, skamlös prioboarding, etc etc.

Jag slutade flyga SAS frekvent för flera år sedan, men då och då blir jag tvingad till ett gästspel. Varje gång så konstaterar jag att SAS ännu inte är en seriös utmanare till tex Swiss, Lufthansa, Austrian, Air France eller British Airways.

Mikael64, Ricci och Vaniljvodka gillar detta.
  6. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr rör besöket väl bara hemsidan, men ta upp att vi vill kunna filtrera på kabinklass när vi söker resor!

Jakob Österberg och Vaniljvodka gillar detta.
  7. Och multi-city.

8. I så fall, önskar jag att de fixar en riktig Multi-city bokning på webbsidan.

Bonusresorkalendern som går att filtrera efter kabinklass vore trevligt.
    Dagens kalender visar endast lägsta möjliga tillgängliga kabinklass (ibland SAS Plus, Business class är också med).
    Screenshot20150604_03.png

Last edited: 4 Juni 2015
    telelina, Gus, flmartin och 5 andra gillar detta.
  9. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En mileagerunfunktion, mata in ett datum och vilken tidsram och startflygplats du har, sen spottar den ur sig alternativ med bäst points/SEK

Gus, obs, Jakob Österberg och 4 andra gillar detta.
  10. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, var det inte över ett år sen nu som de "lovade" att den funktionaliteten skulle komma snart?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!