Senaste nytt

SAS Travel Cash

In_Sweden

Medlem
Du menar att sas kommer att automatiskt skicka ut det till alla EB-medlemmar som inte har sas-brandade kreditkort? Låter inte som någon bra idé...
Tycker inte jag heller.
Men förhoppningsvis gäller det inte EBB, jag är silver och fick ett mail i förra veckan om att mitt ska ersättas.
 

In_Sweden

Medlem
Låter som ett recept för en katastrof att skicka ut kort med en mastercard-logga till kunder om inte har bett om det.
Kortet på bild i mailet har ingen MC logga, utan endast tillagt chip och förmodligen fler siffror.
Hur det är i verkligen får vi se
0a3542732d2907d02360bfd7cdf02218.jpg
 

miramax

Medlem
Tycker inte jag heller.
Men förhoppningsvis gäller det inte EBB, jag är silver och fick ett mail i förra veckan om att mitt ska ersättas.

Vore intressant att se en copy-paste på vad det stod? Verkar vansinnigt om det stämmer!

Tillägg: På SAS hemsida står det skrivet på ett sätt som att man behöver anmäla sig i alla fall. t ex: "Anslut ditt EuroBonus-kort till Travel Cash och ladda med 100 kr senast 30/11 så kan du vara med i vår tävling."
 
A

Aurora

Guest
Tycker inte jag heller.
Men förhoppningsvis gäller det inte EBB, jag är silver och fick ett mail i förra veckan om att mitt ska ersättas.

Vore intressant att se en copy-paste på vad det stod? Verkar vansinnigt om det stämmer!

Tillägg: På SAS hemsida står det skrivet på ett sätt som att man behöver anmäla sig i alla fall. t ex: "Anslut ditt EuroBonus-kort till Travel Cash och ladda med 100 kr senast 30/11 så kan du vara med i vår tävling."

Jeg er Sølvmedlem ("silver") - men har ikke fått noe mail om automatisk utsending. Jeg bestilte kort via nettsidene selv. Fikk da mail om mottatt bestilling.
 

Morgan

Medlem
Jag är EBB och fick mail om att mitt kort ska bytas ut. Har visserligen stor aktivitet med COOP-transaktioner och bonusuttag, men väldigt liten SAS-intjäning.

Snart blir EuroBonus-kortet lite smartare
mhOnpJn7V_G7sK55rRBoQcJIQEdOAlzdHhQ-4_ev5qB3CoxW22c_PobIxAY15veuTiwtnCOyNrp6C4_2kxrIQdA=s0-d-e1-ft

Snart kommer du få ett nytt EuroBonus-kort med Travel Cash, en nyhet som ger dig bra koll på reskassan. Kortet kommer att ersätta ditt tidigare medlemskort och ger dig utöver alla dina medlemsförmåner även bekväm kortbetalning – i lokal valuta!

Med Travel Cash aktiverat kan du ladda ditt kort med önskad valuta innan du reser. Finessen är att du slipper hantera kontanter i utländsk valuta och att du alltid vet vilken växelkurs du får när du betalar med kortet. Dina pengar är ju redan växlade. Dessutom tjänar du EuroBonus-poäng på allt du handlar med kortet! Travel Cash omfattar 12 valutor och gäller på alla platser i världen där MasterCard fungerar.
 
Toppen