Senaste nytt

SAS tjejen

Coco

Medlem
Mycket gratis reklam för SAS för tillfället. När det inte är flirtar med baggagetjejer så är det flygandes flickor med dildos. Spännande med SAS nu!?

Är det långsökt att misstänka en PR-kupp i stil med de som Ryanair brukar använda? Det närmar sig ju semestertider och allt.
 
Visst kan man tycka att denna historia är småcharmig men jag tycker att det är lite obehagligt hur snabbt saker och ting sker på Internet. Gissningsvis är det nog rätt få som skulle vilja bli "uthängda" så som den stackars unga kvinnan blev, jag skulle i alla fall inte vilja bli det.
 

fcx

Medlem
Är det långsökt att misstänka en PR-kupp i stil med de som Ryanair brukar använda? Det närmar sig ju semestertider och allt.

Visst kan man tycka att denna historia är småcharmig men jag tycker att det är lite obehagligt hur snabbt saker och ting sker på Internet. Gissningsvis är det nog rätt få som skulle vilja bli "uthängda" så som den stackars unga kvinnan blev, jag skulle i alla fall inte vilja bli det.

Pröva att koppla ihop dessa två citat...
 

JonW

Medlem
Fascinerande mot bakgrund av att jag läst att forskning visat att män finner kvinnor de träffar i "manliga" eller "spännande" situationer betydlig mer attraktiva än annars.
(Jag kunde bara konstatera att det stämde väl in på mina egna reaktioner i vissa situationer...:-o)
Därav kan man anta att killen knappast alls reagerat om han stött på tjejen i ett café på flygplatsen istället...

Sen var det ju lite kul att hon hette Vickers och jobbar med flyg!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Nu vet vi väl inte säkert om han snikade och satt i GO, men det är klart, 22 rader Plus på en flight till Skellefteå kanske inte är det sannolikaste, SAS404 kanske kan provåka sträckan några gånger åt oss? :)

Helt osannolikt är det väl inte, när jag bokade till Sundsvall valde jag plats 19C som senare blev 12D ;)
 

NotRyan

Medlem
Helt osannolikt är det väl inte, när jag bokade till Sundsvall valde jag plats 19C som senare blev 12D ;)

Kan jag gissa att det var 048 eller 052? Dom är det alltid många rader Plus på. Däremot så är det inte fullt lika många affärsresenärer till Skellefteå...
 
Toppen