SAS till Bukarest

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av HCas, 15 December 2015.

1. HCas

HCas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer eventuellt ha anledning att åka till Bukarest en vecka i januari och funderar över möjligheten att ta SAS från Stockholm. Bukarest är listad som destination på deras hemsida men alla sökningar jag gör leder bara till Lufthansa via München - finns det överhuvudtaget någon kärra från Kastrup?

2. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    tror de lägger ner Kastrup-Bukarest i början av januari, hittar ingte artikeln nu, men söker du på tidiga datum i januari kommer den upp

3. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns flyg från Köpenhamn till Bukarest dagligen mellan 2-10 januari, i resten av januari går det endast flyg om lördagar.

4. SK989

SK989 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS har skurit ned linjen till Bukarest rejält. Som det ser ut går den bara på lördagar i januari (utom i början av månaden då den går mer frekvent) men returen från Bukarest till Köpenhamn går så pass sent att man missar sista anslutningen till Arlanda.

5. HCas

HCas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för hjälpen! Trist att SAS inte kan upprätthålla vettiga förbindelser med alla EU-huvudstäder. Norsken flyger inte heller på Bukarest, så då återstår väl bara TAROM...

6. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    WizzAir flyger måndagar och fredagar från/till Skavsta.

7. HCas

HCas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aldrig mera Skavsta lovade jag mig själv nån gång, men kanske ändå, det var ju en mycket distinkt prisskillnad.. ;-)

8. Göran Johnson

Göran Johnson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Wizz Air flyger även från Sturup till Bukarest. Tror dom går tidigt så ingen anslutning norrifrån fungerar.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!