SAS till Asien fr 2999 kr

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av kexxcream, 13 November 2015.

1. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget spännande men billigt iaf. till Peking.

Screenshot 2015-11-13 11.18.55.png

2. Johanna

Johanna Medlem

hhmm jag som tänkte påsk i Tokyo men förstår att den inte ingår. Men kanske lite vandring vid muren och boendes på det fantastiska hotellet jag bodde sist. Då slipper man iaf de värsta föroreningarna.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och från Köpenhamn:

upload_2015-11-13_12-28-15.png

pep gillar detta.
  4. Till Tokyo finns det priser av Air China eller Cathay Pacific från ca 4.600 SEK inkl. skatter även under påsken.
    Det är bara ca 600 SEK skillnad och SAS kampanjpriser tillåter inte avresa under påsk.

[Economy class] Stockholm-Asien T/R, Cathay Pacific, från 3.850 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Om du väljer Air Chinas pris, kan du också ha fri stopover i Beijing och titta på kinesiska muren. :)

Screenshot20151113_02.png

Last edited: 13 November 2015
    MartinH, OnlyAFool, Johanna och 2 andra gillar detta.
  5. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad heter hotellet? :)

6. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag som bokade Hong Kong i måndags, förstod att det skulle komma en kampanj =}

7. Johanna

Johanna Medlem

Tack @Dr.Miles

www.theschoolhouseatmutianyu.com
    Jag bodde på Brickyard med utsikt över muren från rummet.

8. Efter lite snack med polaren så drog vi iväg en bokning för 16-26 maj till Beijing. Precis efter våra avslutande exams på uni - så riktigt passande!
    OT ska läggas in på båda hållen, i värsta fall så får vi sikta på att använda lite poäng.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!