Senaste nytt

SAS till Asien fr 2999 kr

kexxcream

Medlem
Inget spännande men billigt iaf. till Peking.

Screenshot 2015-11-13 11.18.55.png
 

Johanna

Medlem
hhmm jag som tänkte påsk i Tokyo men förstår att den inte ingår. Men kanske lite vandring vid muren och boendes på det fantastiska hotellet jag bodde sist. Då slipper man iaf de värsta föroreningarna.
 

Dr. Miles

Expert
hhmm jag som tänkte påsk i Tokyo men förstår att den inte ingår. Men kanske lite vandring vid muren och boendes på det fantastiska hotellet jag bodde sist. Då slipper man iaf de värsta föroreningarna.
Till Tokyo finns det priser av Air China eller Cathay Pacific från ca 4.600 SEK inkl. skatter även under påsken.
Det är bara ca 600 SEK skillnad och SAS kampanjpriser tillåter inte avresa under påsk.

[Economy class] Stockholm-Asien T/R, Cathay Pacific, från 3.850 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Om du väljer Air Chinas pris, kan du också ha fri stopover i Beijing och titta på kinesiska muren. :)

Screenshot20151113_02.png
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Efter lite snack med polaren så drog vi iväg en bokning för 16-26 maj till Beijing. Precis efter våra avslutande exams på uni - så riktigt passande!
OT ska läggas in på båda hållen, i värsta fall så får vi sikta på att använda lite poäng.
 
Toppen