Senaste nytt

SAS Sverige inrikes kampanj

GOTATH

Medlem
Inte fått något mail, men lyckades regga mig och få bekräftelse för både denna och Europa-kampanjen! #göttede
 

Malu

Medlem
Ovanligt med kampanjer utan personliga länkar. Ska vi se detta som en belöning till oss medvetna resenärer - en möjlighet att resa både inrikes och inom europa med extrapoäng från SAS...? ;)
 

Dr. Miles

Expert
Ovanligt med kampanjer utan personliga länkar. Ska vi se detta som en belöning till oss medvetna resenärer - en möjlighet att resa både inrikes och inom europa med extrapoäng från SAS...? ;)

http://www.businessclass.se/komment...ervjuar-martin-wassborn-pa-sas-eurobonus.html

BusinessClass: Känner du till BusinessClass.se eller vill du att jag snabbt presenterar oss?

Wassborn: Jag är inne nästan varje dag och följer EuroBonus diskussionerna. Jag har rätt bra koll. Vi använder BusinessClass.se som mätverktyg på våra kampanjer. Om ingen nämner en ny kampanj vet vi att kampanjen är iskall. Om diskussionerna är vilda vet vi att kampanjen är het. Vi får också feedback på detaljer vi missat eller exempelvis länkar som inte fungerar. Det är mycket värdefullt att få feedback från våra bästa kunder. Ni vet mer om våra produkter än vi själva gör ibland.

;)
 
Reggad o klar på inrikeskampanjen. Kanonbra, ska just boka två norrlandsresor i mars. Blir 8 flighter med dubbelpoäng, kan man leva med :)

Finns det en "öppen" länk även till utrikeskampanjen? (jag fick inte det erbjudandet i mailet)
 

Alx

Medlem
Europakampanjen kanske bara gäller oss bosatta utanför Sverige/Skandinavien och vice versa?? :confused: Jag fick i alla fall Europa- men inte inrikeserbjudandet...

Hur som helst en trevlig kampanj. Dessvärre startar inte SAS sin linje till Malta förrän EFTER kampanjens slut. :(
 
Tack för länken! Har inte själv fått något mail men osäker på om jag lyckats anmäla mig, när jag slagit in mitt EB-nummer laddas sidan bara om och EB-numret står kvar i rutan.. Hur vet man om man lyckats signa? Får ni något bekräftelsemail?
 

FFS

Medlem
Europakampanjen kanske bara gäller oss bosatta utanför Sverige/Skandinavien och vice versa?? :confused: Jag fick i alla fall Europa- men inte inrikeserbjudandet...

Hur som helst en trevlig kampanj. Dessvärre startar inte SAS sin linje till Malta förrän EFTER kampanjens slut. :(

Jag bor i Sverige och har bara fått europa-kampanjen
 
Toppen