SAS startar Stockholm-Birmingham och Stockholm-Stavanger

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Palazzi, 25 Maj 2012.

1. Inte att förglömma! Finns inget bättre än att sitta längre tid på flygbussen än i fygplanet ;)

2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har skaknat BHX från ARN finns ännu inte upplaggd på SAS boknings sida.
    Saknar BUD och MAD med SAS från ARN

3. Patrick Oberg

Patrick Oberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som van resenär för snålt bolag i sverige är jag glad om jag slipper ecco på mina flyg till Australien
    Att åka ecco i Europa är Piece of cake......;)

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    BUD vore ju kul om de kunde återinföra. Har ju funnits förr både från ARN och CPH. KF flyger från HEL tror jag, men senaste gångerna blev det att åka med LX samt MA. Och nu finns ju inte MA heller...

5. kerran1980

kerran1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är inte marknaden på BUD fylld nu? Wizzair/Ryanair flyger väl Skavsta-BUD 4-5ggr/v och Norwegain flyger ARN-BUD 6ggr/vecka med 738. Vissa dagar flyger DY double daily ARN-BUD. Jag vet inte hur hur stort premiumresandet är till BUD men det finns iaf gott om flyg för "turist svensson" dit nu.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!