SAS smyghöjer Eurobonusresor...

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Traveller, 11 Juli 2012.

1. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Moco

Moco Medlem

Ja, jo. Men det har diskuterats flitigt vill jag minnas. Bättre intjäning leder till höjda krav vid uttag/bonusbiljetter. Nu i sommar är det ju dock 50% inom norden med anslutningsflyg inkluderat, så 10k i ekonomi.

3. Jag tror att artikeln syftar på för andra människor som inte kollar BC.se ofta. :)

1 person likes this.
  4. Moco

Moco Medlem

Nu förstår jag inte. Finns det sådana människor också? :p

2 personer gillar detta.
  5. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmmm... Allt är ju relativt. SAS gick ju ut rätt stort med förändringen på sin hemsida och i e-mail till sina EuroBonus medlemmar.

Dock annonserade de inte om detta i DI vilket nog orsakat artikeln. Det är inte för inte ALLA SAS "nyheter" alltid lyfts fram i negativa ordalag på DI. I mitt tycke en ganska pinsam journalistik.

6. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nja, smyghöjning vet jag inte. Det var väl rätt klart att något sånt här skulle bli av sedan de införde 100% intjäning?

7. Homer

Homer Medlem

Det är 50% till de nordiska huvudstäderna vilket inte alls är samma sak för de som hade som tänkt åka till Svalbard :)

Däremot har de ju permanent sänkt Tyskland och Polen till 20k vilket väl kompenserar för höjningen inom Norden.

8. Luchtii

Luchtii Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tur att man åkte på en EuroBonus-resa till Svalbard nu i maj, innan höjningen! Var ju fantastiskt bra värde på den resan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!