Senaste nytt

SAS släpper 1 miljon bonusresor - vad vill du flyga?

Vilken SAS bonusresa vill du helst boka?

  • SAS inom Sverige

    Votes: 3 2,9%
  • SAS Go inom Europa

    Votes: 2 2,0%
  • SAS Plus inom Europa

    Votes: 5 4,9%
  • SAS Go till USA eller Asien

    Votes: 3 2,9%
  • SAS Plus till USA eller Asien

    Votes: 6 5,9%
  • SAS Business Class till USA eller Asien

    Votes: 83 81,4%

  • Total voters
    102
SAS GO inom Sverige såklart! :)

Några verkar ha klickat fel och råkat markera något annat än Business asien/USA. Ska vi bortse från dessa stackare i resultatet eller?

Jag erkänner att klickade helt medveten SAS Plus inom Europa. Bokat redan AMEX bonus biljetterna till Peking och New York i C under kommande halv året så Plus inom Europa gäller för mig. :)
 

helgonet

Medlem
Jag har under denna SAS kampanj noterat hur mycket reklam de gör i alla möjliga slags medier, Internet-banners, tidningar, tunnelbana, skyltar på stan, tv och nu imorse hörde jag en jingel på radio. Nu har jag inte varit medveten resenär länge och förr skulle jag inte ha noterat, men brukar det brassas på så här mycket?
 

Flood

Medlem
Ibland. För ett år sedan hade de stor kampanj då jag köpte ett gäng MR-resor under höst/vinter. Då var det reklam lite överallt. Folk är väl mottagliga för resereklam efter en vecka eller två på tillbaka på jobbet efter semestern. :cool: Skjuta fisk i en tunna, typ.
 

Kenny

Medlem
Jag sätter inte emot. Förutsätter det, då jag planerar at under kommande dagar planera och boka nyårsresan.
 
Toppen