SAS släpper 1 000 000 billiga biljetter

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av vicce, 11 Oktober 2011.

1. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då var det dags igen, 1 000 000 billiga biljetter.

"Passa på! Just nu 1 000 000 billiga resor på sas.se. Res inrikes från 399:-, till Europa från 499:- eller till USA/Asien från 4899:-. Boka senast 25/10.

Gäller för resa 8/11-30/6 2012. Till USA/Asien gäller resa 15/11-15/6 2012 som avslutas senast 30/6."

Någon som kommer passa på och boka in en extra resa på grund av detta?

1 person likes this.
  2. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det mail som jag fick toppades med ett klart intressant erbjudande som jag inte sett föut;

New York t/r för 55000 poäng + 589:-. Om det är vanliga platser och inte reward-seats så är det ett "fynd", 5000 färre poäng än en vanlig award och det bör vara bättre tillgänglighet...

(Edit: Tillgänglighet verkar finnas för 65000 poäng + 589:-, däremot har jag inte hittat en enda kombination för 55000...)

Last edited: 11 Oktober 2011
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det 65k EuroBonus poäng för M,Y eller C?

4. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr är det M. Hade (som vanligt) varit trevligt med något erbjudande i högre klasser också...

Så ordet "fynd" är nog en viss överdrift. :rolleyes:

5. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har tänkt mig en resa v.45
    europa nånstans, kan vara en natt i en stad och en i nästa, är mest sugen på att flyga lite :)
    har väl tänkt att vara ute ett par dagar
    Tips?

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom ganska lägligt, det där. Behöver hitta lite billiga inrikes för resor i november och december.
    Återstår att se vad som bjuds från KRN...
    Det sägs att vi ska få en extra avgång per dag framöver, vilket innebär tre flyg om dagen.

7. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blir några resor. Kanske till London att hämta sista juldekoration och julklappar den 17-18/12. Sen skall jag ju boka biljetter över Jul helgen till HEL och hälsa föräldrar.

8. Om du åker till London, varför inte ta en side-trip till Asien med Biman Bangladesh Business class? ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!