SAS sista minuten-kalender?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av OliT, 8 Juli 2013.

1. OliT

OliT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte jag heller, verkar vara nån ny funktion
    Dock var det inte så många alternativ än så länge mer än ARN och CPH

3. JonW

JonW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De flesta resorna är ju i slutet av juli, inte direkt vad man förknippar med sista minuten...
    Och priserna verkar ligga en bit över typ Norwegians ordinarie med motsv. långa framförhållning. :confused:

4. Homer

Homer Medlem

Snarare än att de drastiskt sänkt priserna, är det inte bara så att de plockat fram vad som
    för tillfället är lägsta priset i lågpriskalendern?

5. Aurora

Aurora Medlem

http://www.sas.no/Siste-minutt-reiser/

Norge og.

Selv om jeg ikke helt forstår prinsippet da det ikke er samme ordningen som ved last minute ungdomsbilletter. De ble kun solgt 1 døgn i forveien (eller var det 2?) og fram til rett før avgang.

6. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Haha ja, verkar det. Blev förvånad när jag såg sista minuten och sedan 31 juli. Känns lite väl korkat att döpa om det till sista minuten när den bara tycks köra någon min-funktion på lågpriskalendern för månaden framför eller så. Men visst, kollar man in "sista minuten" den 28e juli så kanske det just är sista minuten.

Trodde det kunde vara något nytt och coolt då de tog bort sista minuten ungdom men så bevsiken man blev :(

7. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, Sista minuten ska väl vara just: "Jag vill åka nånstans billigt imorgon... eller kanske i eftermiddag".?

8. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var inte så negativa. Tryck på boka och du får kalendern med priser, från idag till slutet av månaden.

9. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tanken är god, inget ont om den, men valet av namn på funktionen är lite väl off då den första lediga biljetten från ARN är 24/7 och CPH 23/7. Två veckor bort är inte riktigt "sista minuten" :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!