SAS-shopen: Active24: 140 poäng per 100:-

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av johanolsson, 10 April 2012.

1. johanolsson

johanolsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är det bara till att ge sig ut och köpa domännamn. Var inne på SAS-shopen och såg att man får 140 EBpoäng för varje hundralapp. Köp ett till frugan/maken/sambon, ungarna, polarna, bandylaget mm

"Du tjänar inte EuroBonus poäng på tillkommande kostnader som frakt och övriga hanteringskostnader. Villkoren som uppges på denna webshopping portal samt butikens villkor gäller vid varje köptillfälle."

Länk: https://webshopping.flysas.com/se/d...erchant&aid=1&mid=36361&type=11671&subtype=-1

Last edited: 10 April 2012
  2. Johan Pfeifer

Johan Pfeifer Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    45:-/månad för ett domännamn?! :eek:

3. johanolsson

johanolsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu slog det mig - faller månadskostnaden inom hanteringskostnad eller inom ramen för att få EuroBonus-poäng? Jag såg chansen att dra in 540*1.4=756 poäng enbart på detta.

Ropade hej innan jag var över bäcken.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men då är det ett riktigt bra, svenskt domännamn! Det tänkte du inte på va..? ;)

5. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj vad fattig jag skulle vara om jag använde den tjänsten...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!