SAS.se Personliga profiler error!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Axelzon, 23 Februari 2012.

  1. Axelzon

    Axelzon Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar som att helgens uppgradering redan skapat smått kaos på SAS.SE (personliga profiler), kan inte logga in längre. Samma sa de på kundtjänst... Det verkar vara kört. Med tur funkar det på måndag igen...
     
  2. Cornelius

    Cornelius Medlem

    Jag har också haft stora problem med att logga in i dag. Men det verkar funka ibland, så jag tycker inte du ska ge helt upp...
     
  3. Axelzon

    Axelzon Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Skall testa lite då och då.. Tack för tipset!
     
  4. TorbjornMieden

    TorbjornMieden Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    funkar för mig
     
  5. Axelzon

    Axelzon Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Dom kanske inte släcker den för Pandion Torbjörn :cool:
     
    3 personer gillar detta.
  6. Tjaeng

    Tjaeng Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Inga problem för mig att logga in, se eurobonussaldo etc.
     
  7. Axelzon

    Axelzon Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag kom faktiskt in nu på kvällen också...
     
  8. Erik Bernskiöld

    Erik Bernskiöld Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Diverse uppdateringar verkar ju vara på gång lite här och där på SAS IT dessa dagar så fel lite här och där kanske inte är så konstigt om de testar på mindre grupper.
     
  9. Traveller

    Traveller Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Dom byter data och bokningssystem på SAS
     
  10. Göran Eriksson

    Göran Eriksson Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Så här har det stått på sas.se i en dryg vecka:
    "Under perioden 17 - 26 februari är det inte möjligt att skapa nya profiler, uppdatera befintliga profiler eller ta bort profiler, varken online eller via SAS Kundtjänst."

    Däremot betyder det inte att man inte kan logga in på sitt konto och kolla saldo, boka bonusresor etc (inga bokningar går att göra 25-26 februari dock). Det är bara profiländringar som inte går att göra.

    Har själv inte haft några problem med detta.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×