Senaste nytt

SAS satsar stort på Wifi och bättre service

Servicen har blivit bättre?
SK1430 CPH-ARN den 28 aug satt på 1D, bad om Cola Zero, fick en chock när pursern sa ”vi har inga lastade”!
Jag har pendlat ARN-CPH ett gäng månader och har nog beställt en Cola Zero i stort sett på varenda en av mina 45+ flights - och inte en enda gång blivit utan. Drack Cola Zero på SK410 CPH-ARN så sent som idag (29 aug). :) Du måste haft osedvanlig otur!
 

Agö

Medlem
Man märker hur snabbt man väljer sig vid de flotta nya kabinerna och WiFi när man i tur och ordning inom loppet av några dagar hamnar på:
  • OY-KBH (oj så slitna 321orna är nu)
  • LN-RRX
  • OY-KAT
Vankas no WiFi men åtminstone upphottad kabin ikväll.
 

Canadien

Medlem
Jag tvivlar på att det checkas mot listan, med tanke på att det är 50/50 om man kan logga in med sitt namn (som rimligtvis kollas på listan), men loggar man in med EB-nummer så funkar det alltid...

Med det sagt, det är lite väl sniket att dra nytta av SAS IT-brister.

På shorthaul checkas wifiaccessen mot passagerarlistan för eurobonusnummer. Jag provade att logga in med bättre hälftens EBG och det gick ej, mitt eget EBD gick dock bra. (Reser ensam)
 

Tobbe.O

Medlem
Man märker hur snabbt man väljer sig vid de flotta nya kabinerna och WiFi när man i tur och ordning inom loppet av några dagar hamnar på:
  • OY-KBH (oj så slitna 321orna är nu)
  • LN-RRX
  • OY-KAT
Vankas no WiFi men åtminstone upphottad kabin ikväll.

6 av 8 A321;or är uppgraderade med ny kabin och WIFI. De två sista, LN-RKI och OY-KBH står nu näst i tur för renovering! :)
 
Toppen