SAS söker Cabin Crew

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 13 Oktober 2011.

1. Kul att se att SAS söker flygande personal:

Vi erbjuder ett spännande och aktivt jobb med möjlighet till goda upplevelser med SAS kunder och kollegor.
    Vi ser att detta jobb passar studenter eller andra som har en flexibel vardag, då du kommer att jobba på oregelbundna tider, på helger och vid tidpunkter under året då vi har mycket trafik.
    Som Cabin Crew i SAS är din primära uppgift att sörja för passagerarnas säkerhet och bidra till att våra kunder upplever SAS som ett flygbolag som de vill återvända till och som upplevs som enkelt och effektivt.

SAS Group - Högtflygande Cabin Crew till vår Resurspool

1 person likes this.
  2. yopeyo

yopeyo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De ställer inga krav på "experienced and sparkling" eller att man ska kunna "danska".
    Kan nog bli bra :)

2 personer gillar detta.
  3. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enda kravet är att du ska kunna ett skandinaviskt språk, annars så är det fritt fram :)

4. Jag läste fel på ditt inlägg som "kunna dansa" och tyckte "Hmm det här är inressant . Undrar om SAS ska ha dansande säkerhetsgenomgångar som Cebu Pacific gör?".
    Nä, sådan tur har vi tyvärr inte.

3 personer gillar detta.
  5. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken tur att det inte stod "dansa". *pust* Hade varit jobbigt med sådana säkerhetsgenomgångar.

6. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske hade varit kul om de testat på något nytt.

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det låter ju lovande iallafall! Vi får hoppas att de hittar bra personer.

8. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De rekryterade en grupp i våras tror jag det var så det finns några som ännu inte fyllt 50 ute i luften. Jag har bara stött på någon av dem en enda gång men de ska finnas.

1 person likes this.
  9. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stötte på en riktigt söt tjej när jag flög CPH-GOT. Runt 25 år, längesedan man såg någon som var så ung.

10. Homer

Homer Medlem

Henne har jag också sett, för det finns väl bara en.
    Annars så är det enda som är 25 hos SAS planen.
    :cool:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!