Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

henrik l

Medlem
Intressanta urvalskriterier. Hade kampanjen varit riktad till befintliga EBG hade det ju funnits en viss logik, men som det ser ut nu verkar även icke EBG få erbjudandet. Jag har inte fått något, men ser det som självklart med tanke att jag är EBB och enbart har ett ben förra året, samt en bonusresa.
 

jumbooze

Medlem
Dum kontrollfråga, man tolkar väl detta som ett år till med guld oavsett period man har?

En kompis med EBS har också fått detta
 
Det är kort framförhållning, helgerna är redan uppbokade i okt så det hade inte funkat för mig ändå att göra MR. Jag har bokade resor som ger 35000 poäng, då har jag hela våren på mig att få ihop resterande poäng. Nej man behöver inte anstränga sig längre för guld - det lär väl rassla till i nästa julkalender...
 

jol

Medlem
Hur funkar det, min intjäningsperiod går ut idag (30/9) och jag har kvalificerat till guld med god marginal. Innebär det här erbjudandet att jag fixar min nästa period med 2 plus i oktober?

Någon som vet?

Kanske läge att ringa kundtjänst

Jag ringde kundtjänst och frågade och de sa att erbjudandet gäller innevarande period och att jag som redan kvalificerat mig inte har någon nytta av erbjudandet även om min intjäningsperiod går ut idag och resorna i så fall skulle äga rum i nästa period.
 

FF#1

Medlem
Vi får ha i beaktande att antalet medlemmar som inte har guld i dag och inte skulle nå det i alla fall som kan tänkta sig åka två MR i sas plus med kort varsel är försvinnande litet utanför detta forum...

Fick erbjudandet, har ca 10000p kvar till att återkvalificera innan 31/12 så det lär inte vara nått problem med eller utan kampanj.

Gissar att det är en del felaktiga utskick, för om man är EBB med 4000p och får det här så är det nog inte som det ska.
 
Toppen