Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

vicce

Medlem
Ser ut som om jag får köra Prag två dagar i sträck eller liknande... Eller så är jag bara dålig på att söka, kan ju inte det här med bokningsklasser osv..
 
Det var följande kommentar längre upp i tråden jag syftade på och jag tolkar det som "återkval".

^^^

Fick precis följande i mail från Eurobonus:

"Just nu gör vi det extra enkelt för dig att behålla ditt Guldkort. Boka och res två tur- och returresor i SAS Plus mellan Norden och Europa med SAS mellan 30 september och 31 oktober så får du behålla ditt Guldkort.

Allt du behöver göra är att anmäla dig senast 6 oktober och boka och res 30 september till 31 oktober 2013*.

Ta första steget till att säkra ditt Guldkort redan idag. "

Jag fick motsvarande mail och det sa "Just nu gör vi det extra enkelt för dig att Guldkort..."
 

Tockstew

Medlem
Hej!

Mycket positivt. Känns dock lite som att det kan vara så att SAS kommer att införa en högre nivå i programmet. Kanske är något som kommer bli standard i hela Star Alliance?
 

Stefan62

Medlem
Mycket bra Martin!!!

Kan Du bara bekräfta att det verkligen gäller alla EB-medlemmar - med tanke på olika varianter av mail som SAS skickat ut.
 

telelina

Medlem
Riktigt bra jobbat! Tack för ett trevligt erbjudande, även om jag inte använder det då jag endast kommer att sakna 1150 poäng innan mitt medlemsår är slut. Enklast blir en T&R inom Skandinavien. :)
 

Dr. Miles

Expert
Kan Du bara bekräfta att det verkligen gäller alla EB-medlemmar - med tanke på olika varianter av mail som SAS skickat ut.

Vad är problemet?! Om du klickar länken på Martins första inlägget så gäller det för "alla". Det är inget med riktad kampanj att göra.
Du kan läsa texten av den här tråden: SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla
Belasta inte Martin i onödan. :mad:
 

jurgenb

Medlem
SÅDÄR ska det se ut Martin! Mer sånt!

Skulle man varit marknadsansvarig för den där kampanjen på SAS borde man ställt frågan till BC först och inte tvärtom men bra att det blev så snygg lösning!
 

jsn

Medlem
Tack för det!

En fråga: Stämmer min tolkning att redan bokade resor i plus mellan Norden och Europa under oktober automatiskt kvalificerar för denna kampanj?
 

fcx

Medlem
Tack för det!

En fråga: Stämmer min tolkning att redan bokade resor i plus mellan Norden och Europa under oktober automatiskt kvalificerar för denna kampanj?

Sitter med samma huvudbry. Har en bokad plus nästa vecka, men det skulle å andra sidan bara kosta mig 50 kr att boka nytt och sedan boka av den gamla...
 

vicce

Medlem
Sitter med samma huvudbry. Har en bokad plus nästa vecka, men det skulle å andra sidan bara kosta mig 50 kr att boka nytt och sedan boka av den gamla...

Det bästa är väl att kontakta SAS och fråga, och sedan posta svaret här så slipper resten av gänget som har samma "problem" fundera? Alternativt som du skriver, boka ny, och avboka den gamla :)
 
Toppen