Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

vicce

Medlem
En biljett GOT-CPH-PRG-CPH-GOT och en biljett CPH-MXP-CPH. Planet från Prag landar i Köpenhamn 15:25 och så gör man en avstickare till Milano 16:55-22:00 innan planet till Göteborg går 22:45. MCT uppfylls med vändande plan på båda destinationerna och det är goda marginaler i Köpenhamn.

31 oktober funderade jag på att åka innan jag bestämde mig för att göra annat istället.

Hittade inte denna resa på sas.se. Kollade den 31 oktober men även andra datum.. Använde du något annat program/sida?
 

Sakoz

Medlem
Hur blir det med oss befintliga EBG:are, återkvalar man per automatik om kraven i kampanjen uppfylls?

Låt säga att jag idag har 20.000 baspoäng och kör detta race, har jag då återkvalat mitt EBG?
D.v.s. om jag inte kommer upp till 50.000 baspoäng under min nuvarande intjäningsperiod.
 

micsjo

Medlem
Ok, dags att begrava sig i en t/r ARN - CPH via ex-skandinavien för att uppfylla kraven under tiden 17/10-19/10. Får nog be om hjälp för att optimera. Tips någon?
 

flapps

Medlem
Jisses.. Kommer hem från ett gig och får se detta fantastiska,trevliga, fina, goa kom till pappa Guld igen....
Vill någon vänlig själ ge mig två förslag på resa från Osl... så blir jag en lycklig människa :)
Kan bara resa på dagtid då jag jobbar kvällar/nätter hela Oktober... Tack på förhand :D

/flapps
 
Last edited:

Storsteffe

Medlem
Snyggt jobbat! Med tanke på hur urvalet var från början känns det rätt att BC får vara med. Inget som jag har nytta av dock.
 
Toppen