Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

vicce

Medlem
En biljett GOT-CPH-PRG-CPH-GOT och en biljett CPH-MXP-CPH. Planet från Prag landar i Köpenhamn 15:25 och så gör man en avstickare till Milano 17:40-22:00 innan planet till Göteborg går 22:45. MCT uppfylls med vändande plan på båda destinationerna och det är goda marginaler i Köpenhamn.

31 oktober funderade jag på att åka innan jag bestämde mig för att göra annat istället.

Tack för tipset! Låter ju grymt bra!

Inga problem med turnaround i PRG ;)?
Vad för problem skulle kunna uppstå?
 

fly4fun

Medlem
Behöver få lite tips p.g.a. denna kampanj.

Har idag SAS silverkort och har precis bokat 2 st t/r resor till Prag i Plus så jag antar att jag kommer få guldkort efter detta.
Samtidigt har jag en resa bokad med SAS i Z klass på rutten ARN-ORD-LAS-ORD-ARN senare i oktober. Finns det nån mening med att kreditera denna resa till Eurobonus eller ska jag köra med nått annat bonusprogram? Vilket?
 

MarSecLtd

Medlem
Håller precis på och lägger allt på M&M nu, tänkte EBS funkar fint efter downgrade. Nu måste jag ju fixa till 2 Plus resor!! Som käre Clarkson säger "how hard can it be"
 

Dr. Miles

Expert
Menar ni att det blir problem i security för att man åker tillbaka med samma plan? Eller jag hänger inte med :)

Det finns ingen säkerhetskontrollen när du ankommer med ett flyg från ett Schengenland till Prag.
Om planet inte får bussgate, kommer du ut till gaten som du kommer att boarda ifrån.
 

vicce

Medlem
Det finns ingen säkerhetskontrollen när du ankommer med ett flyg från ett Schengenland till Prag.
Om planet inte får bussgate, kommer du ut till gaten som du kommer att boarda ifrån.

Ah okej, då är jag med. Vi får väl se hur det går för det första av oss på BC som reser den rutten.
 
Toppen