Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

vicce

Medlem
GOT-CPH-PRG-CPH-MXP-CPH-GOT klämmer du in på en dag för under 6000 kr. Avresa 9:55 och hemma 23:30.
Tack för svaret!
Har du något exakt datum?

Edit: Problemet är väl att det måste vara två separata bokningar på T/R? Så då måste jag väl hem till GOT först och sen utgå därifrån igen?
 

JensE

Medlem
GOT-CPH-PRG-CPH-MXP-CPH-GOT klämmer du in på en dag för under 6000 kr. Avresa 9:55 och hemma 23:30.

Innan ni bokar denna resa så kanske någon kan bekräfta att detta ger credit för 2 resor. Jag personligen som inte är direkt insatt tror att det räknas som 1 resa.
 
Last edited:

DrKlas

Medlem
Tack för svaret!
Har du något exakt datum?

Edit: Problemet är väl att det måste vara två separata bokningar på T/R? Så då måste jag väl hem till GOT först och sen utgå därifrån igen?

En biljett GOT-CPH-PRG-CPH-GOT och en biljett CPH-MXP-CPH. Planet från Prag landar i Köpenhamn 15:25 och så gör man en avstickare till Milano 16:55-22:00 innan planet till Göteborg går 22:45. MCT uppfylls med vändande plan på båda destinationerna och det är goda marginaler i Köpenhamn.

31 oktober funderade jag på att åka innan jag bestämde mig för att göra annat istället.
 
Last edited:
Många guldkort blir det. Nu har jag iaf reggat mig tack vare BC. Synd inte Asien räknas då jag har en tur bokad i plus och det inte finns tid för MR.
 
Martin är grym!
Nu behöver jag hjälp att fixa detta gubbar.
Nån som kan hjälpa mig?
Utgår från Östersund och behöver 2 st t&r samma dag om det går.
Tid och pengar är inte nått jag har mycket av denna månad men tar alla förslag.

Va finns det?
 
Toppen