SAS rear business class till San Francisco

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av ELO, 27 Mars 2013.

1. ELO

ELO Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    Nu finns det möjlighet att åka till rabatterat SAS Z-pris med priskod ZSE1BIZ (gäller båda direkt flighterna CPH-SFO med anslutning från svenska flygplatseer eller via EWR/IAD/ORD och vidare med United business class) utresa någon gång i perioden 8 april-30 juni 2013 och återresa senast 1 september 2013. Tor pris ligger på 22400 kr inkl skatter och ger en god grund för att ta en trevlig milage run till SFO - och ett stort steg mot EBG kortet !

2 personer gillar detta.
  2. Teddulin

Teddulin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gjorde en sökning ARN-SFO 6/6-13/6. 21995 kr (Z), 24400 EuroBonus-poäng som basmedlem. Via ORD blev priset 21337 kr (Z). :)

3. ELO

ELO Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej jag lämnade den glada överraskningen till alla som började leta, att priset var ännu lägre från Göteborg och Stockholm. Det är alltid dyrare från Köpenhamn av någon märklig anledning. Särskilt stor prisskillnad har det t.ex. varit till Bangkok. Då har det varit billigare att flyga CPH-ARN-CPH-BKK t o r än att bara åka över sundet från Malmö till CPH....knäppt...

4. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alla flygbolag (typ...) försöker ta mer betalt från destinationen där de har direktflyg.

5. jag hinner inte skriva alla andra bra regler med denna men:

Stopover ok, så t.ex. åk till NYC ut och ORD på vägen hem
    Gäller också på Lufthansa operated med SK flight nummer till SFO via FRA på A380

6. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle inte Lufthansa sluta flyga A380 till SFO?

7. Dealen är förlängd till 28 april. Tyvärr är det fullt på CPH-SFO 1:e maj som jag tittar på som datum

8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag läste rubriken lite hastigt och på engelska:

"SAS rear business class till San Francisco". :rolleyes:

1 person likes this.
  9. pitch

pitch Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du får en egen liten fin kupé längst bak. Enda problemet är att det är hål i stolen...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!