Senaste nytt

SAS Premiär 10 Sept, Stockholm-Hong Kong - Några som tänker åka på detta speciella event?

Axelzon

Medlem
(Försenad leverans av A330-300E) Möjligt trög här, men hur löser de en ny linje som kräver två flygplan när alla flygplan i flottan redan är dedikerade på andra rutter?
 
A

Aurora

Guest
Börjar lukta lite Norwegian känsla på hela grejen här :D inhyrda plan från Hi-Fly

Lite fellesnevnere utover at HiFly er en av europas største utleieselskap for fly i den størrelsen... Ikke SAS' feil at Airbus ikke klarer å få fingern ut og levere et fly til leveringsdato, kostnaden dekkes selvfølgelig av Airbus siden de ikke har levert et produkt til tid :)
 

palmen

Moderator
Helt korrekt. Jag var en av de som fick en inbjudan men tyvärr blev fyra dagar lite för långt för att det skulle gå ihop. Men det är ett kul program i Hong Kong.
Jag vill också vara med på det där programmet :). Åker alla hem på söndag eller som fick inbjudan om det här programmet?
 

Magnus_K

Medlem
Var lite sådär stämning idag på Arn.
Jag flyttade faktiskt över till business loungen, bra mycket lugnare och där hade jag ström som jag fattades i guldloungen.
Hur kan man ha ett bord utan inkopplad kabel?
Lite som att man säljer en Porsche eller Ferrari med 3 hjul.
Ser bra ut från ena hållet men när man känner till resten så blir man tveksam..
 
98b28966a3ae2d03285ad951a4066742.jpg
 
Toppen