Senaste nytt

SAS Pointbooster

De borde ordna till detta så att man enklare har koll på hur man ligger till och vad som gäller - annars förstör de ju delvis syftet, det vill säga att få de som anmält sig att resa mer, eller välja en högre klass på nästa resa...? - Roger J

Som Roger J skrev i en tidigare PointBooster tråd så vore det önskvärt att man enklare kunde följa upp sin status. Jag tycker det är en lysande ide och hade som ambition att kampanjsiten skulle innehålla en uppdaterad vy av era gjorda flyg. Detta är tyvärr inte tekniskt möjligt just nu.

Men vi har tänkt erbjuda möjligheten att få veckomail istället för de två uppföljningsmail som annars skickas, vad tror ni om det?
 

tourist

Medlem
Nu har jag också fått mailet. Kanonbra att räkneexemplet tydligt visar att man aldrig kan förlora poäng på att ändra en planerad Economy-resa till högre klass så länge man når upp till minst sitt totala antal planerade resor.
 

M.K

Medlem
Har också fått mailet som nybliven EBG :) Intressant sak Loungedamen sa idag på Arlanda appropå flygningar. Alla 11 SAS flighter var totalt fulla till Norge idag. Samma sak med det flyget jag tog till CPH. 100% beläggning på en söndag! Det går tydligen bra nu. Kul!
 

jth

Medlem
jag fick också mailet. Tyvärr tycker min mailläsare (Mozilla thunderbird) att html-koden är felaktig och visar allt som plain text vilket gör det lite svåtläst. :rolleyes:
 
Toppen