Senaste nytt

SAS Pointbooster

agehall

Medlem
Det borde ju räcka med att kolla kontoutdraget på EB-hemsidan. Där ser du ju vilka flighter du tagit under den aktuella perioden.
 
Jag vill ändå veta status, hur svårt ska det vara? Jag kommer ju inte ihåg hur många economy resp. economy extra resor jag angav att jag skulle göra.
 

twiggs

Medlem
Jag vill ändå veta status, hur svårt ska det vara? Jag kommer ju inte ihåg hur många economy resp. economy extra resor jag angav att jag skulle göra.

Utan att vilja vara elak så måste jag säga att jag hade haft så dåligt minne så hade jag nog börjat anteckna saker och ting i exempelvis mobilen, datorn eller i en hederlig anteckningsbok. :)
 

twiggs

Medlem
Hur i hela friden ska man komma ihåg att göra det, menar du?

[Ironi]

Nu förstår jag inte om du menade att vara ironisk eller ej men: glömmer man av att skriva minnesanteckningar när man uppenbarligen har ett behov av det så skulle antalet flygningar vara mitt sista bekymmer (läs: sök hjälp!).

[/Ironi]
 
Jag efterlyser endast den information som SAS sa att de skulle ge oss som deltar i deras pointbooster. Eftersom de skulle uppdatera oss löpande så fanns det ingen anledning att skriva upp denna info. Har inget problem med minnet men väljer att komma ihåg viktiga saker och inte saker som kanske kan vara bra att komma ihåg men som inte är viktigt. Jag kommer inte ihåg regnummret på min bil för det finns flera sätt att ta reda på det om jag behöver det. typiskt oviktig information som jag valt att inte lägga på minnet.
 
Toppen