SAS Plus inrikes Sverige

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Fredrik Steen, 20 December 2013.

1. Fredrik Steen

Fredrik Steen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska flyga med SAS inrikes i januari och fann biljetter under tusenlappen i Plus vilket jag fann mycket prisvärt...

Men nu när jag kollar på sas.se så ser jag att det står att man bjuder på frukost på morgonen och vidare är det att handla från vagnen resten av dagen.
    Är det någon som flugit med SAS plus inrikes sverige nyligen som vet ifall dom nu ändrat denna service på inrikes?
    Det skulle ju vara väldigt märkligt om man inte har fria produkter utom alkohol längre på just inrikes linjer

2. mha321

mha321 Medlem

Det är nog bara en formulering på någon individuell sida - på de flesta sidor framgår det ganska tydligt att det ingår, t.ex. SAS Go Plus - Norden och Europa - SAS.

Kan fö också bekräfta att de inte hade ändrat det för ett par dagar sedan...

1 person likes this.
  3. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög i Plus för några veckor sedan och man fick välja mellan de två traditionella mackorna eller ta en av varje vilket aldrig brukar vara något problem. Jag som numera är statuslös tycket att Plus konceptet på inrikes är mycket bra. Jag får tillgång till förmånen att boka plats när jag köper biljetten och får tillgång till lounge och mackor och dricka på planet. Ganska bra, jag är nöjd med detta nya koncept.

2 personer gillar detta.
  4. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj, var det så "luftigt". Jag åkte med Plus inrikes ARN-GOT nu i veckan. Plus upptog rad 1-12 på 736:an med bra beläggning. Iofs var de flesta mittplatserna tomma (seatblockade av SAS??)

Jag gillar generellt Plus, fast tycker INTE om att möjligheten att välja sin favoritplats är så begränsad!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!