SAS plus A340/330 benutrymme första raden?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Harnos, 6 Februari 2014.

1. Harnos

Harnos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt SeatGuru har första plus raden, dvs platserna 14 A-H mera benutrymme, någon som kan bekräfta det och om så hur mycket mera än dom vanliga plus platserna?

2. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det är bättre ... men det är inte jätte skillnad! Harnos

3. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som det svarades, ingen större skillnad. Men platserna känns lugnare eftersom man inte har någon framför sig. Jag föredrar någon av dessa platser.

4. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    A330 samt den A340 med 330-konfiguration har mycket bättre benutrymme, snudd på gigantiskt på plasterna A B G H.

5. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har åkt på de raderna på A330 några gånger och jag brukar ha problem att nå väggen med tårna. Kan tillägga at jag är ca 195cm. Välj nån av dem om de är lediga.

6. Harnos

Harnos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svar, reser mest på A340 destinationer men verkar som första raden är ett bra val.

7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har lyckats få 14B på A340 som kör CPH-IAD (SK925) vad jag förstår är den confad som en A330, innebär det att den har toaletter vid rad 14 eller inte?

8. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sas 330-config har galley framför rad 14. Ingen mer är personalen kommer att springa fram förbi rad 14. Plus har tyvärr inga egna toaletter utan får vandra bakåt...

1 person likes this.
  9. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, men bara för C-klass-passagerare.

10. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker 14A är bäst, du får lugnet med att sitta vid fönster och du kan smita förbi den som sitter bredvid dig utan att han/hon behöver resa på sig.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!