SAS plan tvingades vända, piloten sjuk

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av simon_says91, 7 December 2014.

1. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. dino_81

dino_81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Noterade detta på Flightradar24 - planet sjönk ganska kraftigt varpå jag trodde diversion berodde på tryckfall i kabinen.

ImageUploadedByTapatalk1417957547.104762.jpg

3. Booyaah

Booyaah Medlem

Landade nyss på Arlanda från Nice och det verkar vara den kärran som ska flyga upp de strandade passagerarna till Tromsö. Hörde ett utrop från gaten när jag passerade att deras kollega nu efter omständigheterna mår ganska bra.

4. Aurora

Aurora Medlem

Det har ikke så mye å si om det er kaptein eller first officer, det skal være to piloter i cockpit uansett. Når man er så nær base og det kan være bråttom med tid for å få vedkommende til behandling hos lege er det eneste rette å be om priority rett tilbake til hvor man kom fra :)

5. NotRyan

NotRyan Medlem

Det var skönt att vi inte bokade den där galna resan till Longyearbyen fram och tillbaka.... :D

simon_says91 gillar detta.
  6. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej juste, kom på nu att de va det här planet vi typ skulle flugit med :eek:

7. SAS404

SAS404 Medlem

"Det blev en dramatiskt flygning" Vad var så dramatiskt?

iRobert, miramax och simon_says91 gillar detta.
  8. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För gemene man är det ganska dramatiskt när ett plan tvingas vända (eller avbruten start/landning). Jag tror det har hänt mig en handfull gånger och även om jag inte kallar dessa händelser dramatiska är det absolut inget jag tycker är så fantastiskt att jag vill uppleva det om och om igen... Jag har förvisso heller ingen större lust att prata med kvällspressen om det heller ;)

9. SAS404

SAS404 Medlem

Jag undrar om man är upptagen med annat ens märker att planet vänder tillbaka?

10. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man märker definitivt att planet vänder och går ner för landning. Sedan hur dramatiskt passagerarna upplever det varierar säkert.

SAS404 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!