Senaste nytt

SAS-plan slog av ena vingen på Newark

FFS

Medlem
Ni förstår inte, jobbar inom flygindustrin,, ex, en spoole 3-9 med en avvikelse på 1,,,en hundradel skapar en avvikelserapport till kund,,,, m a o till er som inte förstår,,,,,, det finns inga parkeringsplaster på 10000 m höjd!!!!

Mvh
den alltid lika ödmjuke Airbus747
Hur menar du nu?
 

vicce

Medlem
Ni förstår inte, jobbar inom flygindustrin,, ex, en spoole 3-9 med en avvikelse på 1,,,en hundradel skapar en avvikelserapport till kund,,,, m a o till er som inte förstår,,,,,, det finns inga parkeringsplaster på 10000 m höjd!!!!

Mvh
den alltid lika ödmjuke Airbus747

Ska jag vara helt ärlig, jag fattar ingenting?
 

mcavennie

Ny medlem
Ni förstår inte, jobbar inom flygindustrin,, ex, en spoole 3-9 med en avvikelse på 1,,,en hundradel skapar en avvikelserapport till kund,,,, m a o till er som inte förstår,,,,,, det finns inga parkeringsplaster på 10000 m höjd!!!!

Mvh
den alltid lika ödmjuke Airbus747


Hahahha, har aldrig skivit ett inlägg men det här är riktigt roligt. Totalt omöjligt att förstå (Om man nu inte jobbar inom flygindustrin....)

Hahahahahha
 

A380*G

Medlem
Ni förstår inte, jobbar inom flygindustrin,, ex, en spoole 3-9 med en avvikelse på 1,,,en hundradel skapar en avvikelserapport till kund,,,, m a o till er som inte förstår,,,,,, det finns inga parkeringsplaster på 10000 m höjd!!!!

Mvh
den alltid lika ödmjuke Airbus747
Det finns gott om parkerkingsplatser på 10000 meters höjd. Själv brukar jag föredra 2A med både window/aisle access på LH! :cool:


Hahahha, har aldrig skivit ett inlägg men det här är riktigt roligt. Totalt omöjligt att förstå (Om man nu inte jobbar inom flygindustrin....)

Hahahahahha
Välkommen till BC.se mcavennie
 
Toppen