Senaste nytt

SAS Pandion meet and greet Stockholm, Köpenhamn & Oslo

D

Deleted member 4971

Guest
Någon här som ska dit? Du som varit med på en träff tidigare, vad kan man förvänta sig förutom det som står i beskrivningen?
 

agehall

Medlem
Har aldrig varit på någon Pandion-träff, men det finns nog minst en tråd per år och det har även beskrivits lite vad som kan förväntas.

Mitt spontana intryck är "inte så jättemycket" men det är ju säkert trevligt att ta sig dit om man har möjlighet. Sedan vet man aldrig - om det är något på gång, så kan det ju hända att man talar om det vid ett sådant tillfälle först.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Tänker du på stora Pandion tråden, sökt men inte hittat någon annan?
 

johhenrik

Medlem
Jag kan inte heller minnas jag har sett detta. Dock har det ju funnits en del inlägg från pendlarmötena. Huruvida dessa varit egna trådar eller bara inlägg i andra befintliga trådar låter jag vara osagt.
 

agehall

Medlem
Jag kunde ha svurit på att det varit egna trådar, men det är ju inte direkt de trådar/inlägg som jag fäst störst intresse/vikt vid, så jag kanske kommer ihåg fel.

Någon EBP som faktiskt vet vad de pratar om får väl hoppa in och berätta hur det är - @Roger J eller @Traveller kanske kan hjälpa till?
 

Nystrom

Medlem
Pandion-träffen följer i stort sett upplägget för pendlarmöten. Skillnaden är att du får höra lite mer kvalificerad information och dessutom från de högre företrädarna för bolaget. Sedan är man som vanligt intresserade av de åsikter som vi har. Ett utmärkt tillfälle att kräva Polarklämman åter! :)
 
Pandion-träffen följer i stort sett upplägget för pendlarmöten. Skillnaden är att du får höra lite mer kvalificerad information och dessutom från de högre företrädarna för bolaget. Sedan är man som vanligt intresserade av de åsikter som vi har. Ett utmärkt tillfälle att kräva Polarklämman åter! :)
Du flyver tydeligvis ikke nok ;)
image.jpg
 

Nystrom

Medlem
Du flyver tydeligvis ikke nok ;)
Visa bifogad bild 34359
Tror nog att jag flyger mer än tillräckligt, men tydligen inte de "rätta" rutterna. Om det inte är longhaul du tog kortet på så är jag intresserad av vilka rutter man hittar polarklämman på. Kan norrmännen få sin lefse så skall vi andra inte diskrimineras! Ropen skalla, Polarklämma till alla! :D
 

Agö

Medlem
Tror nog att jag flyger mer än tillräckligt, men tydligen inte de "rätta" rutterna. Om det inte är longhaul du tog kortet på så är jag intresserad av vilka rutter man hittar polarklämman på. Kan norrmännen få sin lefse så skall vi andra inte diskrimineras! Ropen skalla, Polarklämma till alla! :D
Mmm. Bestående minnen från ARN-LLA som liten. Cola från liten burk (smakar alltid bäst), renklämma och de där otroligt goda torrostade jordnötterna SAS hade.
 
Toppen