Senaste nytt

SAS Påskkampanj - Boka senast 28/3

ulagun

Medlem
Kollade kampanjen utresa MMX. Fanns inrikes och Europa men inte USA/Asien. Detta till skillnad utresa GOT.
Kollade då ordinarie bokningsajten avgång MMX. Funkade dock med priser från runt 8.000kr.
Hur kan det skilja drygt 5.000kr vid utresa MMX/GOT?
Outgrundliga äro SAS vägar...
Som jag skrivit om tidigare flög vi MMX-ARN-OSL-EWR för något år sedan för att spara en 1.000-lapp.
Problema njema på utresan. Lite förväntansfulla, med fika loungerna ARN och OSL (den loungen har blivit riktigt fräsch) innan avg EWR.
Hemresan däremot, trötta och lite jetlaggade var ett helsicke ville bara hem, inte sitta halvsovande och vänta på transferflygningar.
 

Johan Hbg

Medlem
Letade OSL/CPH/ARN -Miami sept okt nov med reslängd 1-3 veckor.
Relativt flexibelt anser jag fann inget i närheten av 2.999 kr. Tvärtom.
Inte besviken men anser inte erbjudandet riktigt seriöst.
Hem i dec så är det lugnt.
 

Attachments

  • Screenshot_2016-03-25-15-47-31.png
    Screenshot_2016-03-25-15-47-31.png
    174,6 KB · Visningar: 208

KiMeister

Medlem
Kunde inte hålla mig. Blev en t.o.r till Hong Kong med vidare resa till Bali 29 dec - 14 jan. T.o.r Hong Kong med kampanj och ungdomsbiljett landade på 2488:-/person vilket får ses som ytterst överkomligt.
 

palmen

Moderator
Kunde inte hålla mig. Blev en t.o.r till Hong Kong med vidare resa till Bali 29 dec - 14 jan. T.o.r Hong Kong med kampanj och ungdomsbiljett landade på 2488:-/person vilket får ses som ytterst överkomligt.
Är inte det priset ett vanligt ungdomspris på longhaul och inte något specifikt för påskkampanjen?
 

KiMeister

Medlem
Är inte det priset ett vanligt ungdomspris på longhaul och inte något specifikt för påskkampanjen?
Det är möjligt, men jag har inte sett det när jag letat asienbiljetter tidigare. Hittades dessutom under "Now or never" för ungdomsbiljetter. Men som sagt, osäker huruvida det är som du säger. Priset är bra nog för att kallas "Kampanj" hur som helst! :D
 
Toppen