Senaste nytt

SAS och Thai Airways utökar samarbetet mellan Skandinavien och Thailand

Senator

Moderator
SAS.se visar dock inte platser på Thai code share när man själv flyger igen till vintern. Då dyker bara SK972/973 upp som alternativ
 

Dr. Miles

Expert
Vad kostar då en uppgradering? 40 000 (SAS) eller 50 000(Star alliance)

Star Alliance Upgrade.
All upgrade måste ske under operating carriers flightnummer = THAI.

Precis dubbelt så dyrt som Norwegian ;)
Du kan inte jämföra THAI Business class på B777-300 och Premium Economy på Norwegian. Det är inte ens in närheten när det gäller både komfort och service.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Du kan inte jämföra THAI Business class på B777-300 och Premium Economy på Norwegian. Det är inte ens in närheten när det gäller både komfort och service.

Nu menade jag under den tiden DY använder de här planen
http://a2.mndcdn.com/image/upload/ulxqdrfvrdwg99cmy9vr.pdf
Man får ett horisontellt säte och kan lägga mellanskillnaden 9.000kr på att betala för många flotta middagar
+ att det blir över att betala för resväskan.
 
Verkar inte gälla för flyg i december? får inga resor ARN-BKK utan alla alternativ på hemsidan är endast via CPH. Hittar inte heller Thais direktflyg till HKT, men det kanske inte skulle ingå?
 

Zwizz

Medlem
Hade helst sett att det var SAS metal, men ok bäst av det alternativ som är realistiska kanske.Jag vill inte SAS blir något alla direktflyg .Ska checka priser nästa tur österut hoppas hitta något attraktivt.
 
Last edited:

Ghoose

Medlem
Verkar som om denna Code Share enbart funkar på direkt flighter. Sökte från GOT till BKK men då fick jag inte upp någon fligt. Valde jag istället ARN så fanns det fullt med avgångar. Glitch som kommer rättas till eller är det den bittra sanningen att vi Göteborg inte kan boka detta?
 
Toppen