Senaste nytt

SAS och Mikkeller i samarbete

palmen

Moderator
Det är ungefär vad det ölet kostar på backen (Mikkeller Webshop). Skulle aldrig betala en krona för Carlsberg men 70 för en Mikkeller känns fullt rimligt. Väntar spänt på att det tredje ölet i serien ska komma.

70 kronor för en Mikkeller öl är ett bra pris även om det hade varit på marken. Är inte helt ovanligt att man får betala närmare 100 kronor för 33cl på fat om det är lite speciell öl. Räcker med att titta priserna på Mikkeller i Stockholm, inte direkt billigt att dricka deras öl där heller :)

Båda fika sorterna testade på väg ner till Prag i dag, funkade fin fint om man sköljde ner dom med ett par GT.
Är du säker på att du inte sköljde ner GTn med två Mikkeller öl? ;)
 
70 kronor för en Mikkeller öl är ett bra pris även om det hade varit på marken. Är inte helt ovanligt att man får betala närmare 100 kronor för 33cl på fat om det är lite speciell öl. Räcker med att titta priserna på Mikkeller i Stockholm, inte direkt billigt att dricka deras öl där heller :)

Ja ibland är de lite väl dyra fast å andra sidan är många av ölen helt unika. Hittills har jag hunnit med att dricka 354 olika Mikkeller. Rent generellt tycker jag att deras svarta öl är de godaste även om jag har otroligt fina minnen av Mikkeller Vesterbro Cassis Lambic.
 

palmen

Moderator
Ja ibland är de lite väl dyra fast å andra sidan är många av ölen helt unika. Hittills har jag hunnit med att dricka 354 olika Mikkeller. Rent generellt tycker jag att deras svarta öl är de godaste även om jag har otroligt fina minnen av Mikkeller Vesterbro Cassis Lambic.
Tror precis du vann tävlingen i antal olika Mikkeller öl man druckit :)
 

fcx

Medlem
Finns nu på menyn inom norden och Europa.

DSC_1094.JPG
 

Skyraider

Medlem
Serverades nyss på sk946. Verkar inte vara någon strykande åtgång på dem. Men de verkar ha lastat fler denna gång för det fanns ca 10 på vagnen
 
Toppen