Senaste nytt

SAS och Korean Air kombo till Pusan på SAS webbsida?

Det verkar ha med anslutningstiderna att göra

SK anländer 10:40. Det enda planet med Asiana avgår 11:40. Därefter går ett plan 14:25 med Shanghai Airlines och sedan Korean runt 18:30 (om man tar mitten av september som exempel).

Shanghai Airlines är inte tillåtet enligt routing-reglerna utan det måste vara direktflyg med OZ, KE eller CA.

Så jag antar att du får 8 underbara timmar på PVG att döda (om du nu åker i september vill säga)...

På nästa resa är det Shanghai airline kärran jag åker med men det är enligt min biljett China Eastern som kör. Då spelar det dock inte så stor roll eftersom det är den turen som ger mig EBG.
 

FF#1

Medlem
Jag brukar oftast ta Lufthansa från MUC med mellanlandning på ICN till PUS, lagomt med en bensträckare på en timme.
 

A380*G

Medlem
Jag brukar oftast ta Lufthansa från MUC med mellanlandning på ICN till PUS, lagomt med en bensträckare på en timme.

Detta är en av få LH-flighter till Asien som har värdelösa flygtider IMO, och som jag således undviker. Två dagar förstörs på utresan, ena dagen går åt att resa på och ankomstdagen blir svinjobbig framåt eftermiddagen.
 

Jacob

Medlem

FF#1

Medlem
Detta är en av få LH-flighter till Asien som har värdelösa flygtider IMO, och som jag således undviker. Två dagar förstörs på utresan, ena dagen går åt att resa på och ankomstdagen blir svinjobbig framåt eftermiddagen.

Jag brukar alltid ha "semester" första dagen när jag åker österut så det passar bra med ett flyg som kommer tidigt så man hinner shoppa lite, ta en siesta och gå ut och ta några bärs på kvällen innan man får en god natts sömn :)

Men ska man jobba samma dag som man kommer så är det inte lika bra...
 
Toppen