Du läser nog detta fel. Det står inte mellan Köpenhamn och Stockholm utan till och från Köpenhamn och Stockholm.
Taget. Kanske hoppas för mycket på BMA-CPH med *A för att kunna läsa ordentligt..
Du läser nog detta fel. Det står inte mellan Köpenhamn och Stockholm utan till och från Köpenhamn och Stockholm.
Nej, dessa maskiner introducerades för så länge sedan att detta forum inte fanns, men faktum kvarstår kring bagaget (vilket var det jag lyfte upp) återstår – det är en ickefråga eftersom ingen här på forumet ens har nämnt att det skulle vara ett bekymmer på CR2/CR9 och eftersom detta lär handla om ännu kortare flyglinjer (eller rent av ersättning för dessa) så lär det bli samma ickefråga.
att CRJ inte används på så många typiska feederlinjer som man befarar ATR på?
Sen oavsett om många nu anser sig klara sig utan sitt kabinbagage nån timme vet jag inte om det är ett ickeproblem att behöva vänta på sin väska ute på en blåsig flygplatta i kanske -20...
Sen oavsett om många nu anser sig klara sig utan sitt kabinbagage nån timme vet jag inte om det är ett ickeproblem att behöva vänta på sin väska ute på en blåsig flygplatta i kanske -20...
Till skillnad från hur fort det går när alla passagerare själva ska försöka hitta plats för sina väskor inne i en smetfull kärra?Lång väntan på deboarding alltså.... nackdelarna blir bara fler o fler...
Lång väntan på deboarding alltså.... nackdelarna blir bara fler o fler...
Vid deboarding??Till skillnad från hur fort det går när alla passagerare själva ska försöka hitta plats för sina väskor inne i en smetfull kärra?
Vid deboarding??