SAS och Hotels.com i samarbete - poängintjäning?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av taxvalp, 13 September 2016.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Just det där är alltid svårt att veta. Jag brukar utgå ifrån att om jag kan skriva EBB/S/G så gör jag det, annars bara siffrorna.

h9kh9k och k03kap gillar detta.
  2. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går väl inte att skriva EBB/EBS etc utan bara de 9 siffrorna.. (på sas/hotels.com)

3. k03kap

k03kap Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej. Jag skrev med EBB först.

4. patteng

patteng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS har en kampanj med Hotels.com att man får dubbla poäng. Men jag jämförde priserna på SAS hemsida och hotels och det skilde lite åt.
    Man kunde även inte applicera hotels.com extra rabattkod hos Sas.

Är det någon som testat att ringa in och bokat via kundtjänsten så att ni har fått hotels.com priserna men med SAS dubbla poängintjäning?

Det är konstigt att SAS Hotels.com och det vanliga Hotels.com har olika priser då de har prisgaranti...

5. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man anta att de poäng som syns vid bokning är grundpoängen? Eller visas det dubbelt redan där?

Jag tänker att om det står t.ex 852 så får man det x2 eller är det redan en dubblad summa?
    Aldrig använt denna tjänst innan.

6. Ano

Ano Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är det dubbla som syns. Vanligtvis är det 0,2 EuroBonus-poäng/spenderad krona.
    Poäng-beloppet du ser är väl 40% av priset?

7. bachelor

bachelor Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nån som vet när poängen kommer in på sas för boende via Hotels.com, kan man räkna 8 veckor från bokningen eller ska man räkna 8 veckor från boendet?(Jag har betalt vid bokningstillfället och det är ej återbetalningsbart). Bokade i Dec på ett boende i Maj...

8. 4-6 veckor EFTER du har checkat ut.
    Hotels.com | SAS

9. HammertimeLH44

HammertimeLH44 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade hotell på hotels.com för någon månad sen utan att använda denna kampanj på SAS. Går det att få ta del av dessa extrapoäng i efterhand tror ni?

10. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja om du bokar av och bokar på nytt

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!