SAS och Hotels.com i samarbete - poängintjäning?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av taxvalp, 13 September 2016.

  1. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har fört ett liv rörande poäng (över 10000) för en släkting. Mailat, ringt etc till massor av adresser och nummer men det är rundgång och alla skyller på varandra och skickar en vidare. Ingen verkar ha ansvar..
     
  2. kajjan85

    kajjan85 Medlem

    Ort:
    MMX / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Mina poäng kom faktiskt in någon månad efter jag kontaktade dom och fick svaret att jag inte skulle få några poäng. Mycket märkligt att först göra sig omöjliga och påstå att jag gjort fel, och sen ändå föra över poängen utan att jag får någon notis (om än några månader för sent..).
     
  3. Orminge

    Orminge Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Vart tog du kontakt någonstans till Hotels.com eller Sas ?
     
  4. kajjan85

    kajjan85 Medlem

    Ort:
    MMX / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Båda. Jag blev hänvisad fram och tillbaka mellan olika SAS och Hotels.com avdelningar. Nu var detta ett bra tag sedan, men det var nog minst 5 olika avdelningar på de båda företagen jag pratade med. Alla menade att det inte var deras boll.
     
  5. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma svar har även jag fått..värdelöst faktiskt
     
    SilverJonten gillar detta.
  6. Orminge

    Orminge Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Precis det som händer nu, chattade med SAS dem hänvisar till Hotels.com och där hänvisar dem tillbaka till SAS nu pratade jag med någon som lade på luren efter att han bara skulle kolla något. Nytt samtal med 4 före kön och beräknad väntetid är 27 minuter. Efter 50 minuter får jag prata med en person som inte kan göra något för det går inte att efterregistrera poäng. Han ber mig skicka ett mail till deras avdelning för klagomål för han kan inte göra något via deras hemsida något som inte går då Eurobonus har en egen support. Han säger dessutom att det är första gången han hör talas om det. Och att jag måste glömt skriva in Eurbonusnumret.
     
  7. Budgetresenär

    Budgetresenär Medlem

    Ort:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Kampanj med dubbla poäng (om man nu får sina poäng överhuvudtaget) under perioden 16-24 augusti 2017.
     
    Jakob Österberg gillar detta.
  8. Von Wiffen

    Von Wiffen Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Då har mina poäng för vistelse i Juli kommit in :)
     
    aruba1 gillar detta.
  9. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här
     
    Von Wiffen gillar detta.
  10. k03kap

    k03kap Ny medlem

    Ort:
    Huddinge
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en fråga. När man via SAS bokar på hotels.com och ska skriva sitt eurobonusnr skriver man med EBBXXXXXXXXX eller bara siffrorna? Jag är helt nyfödd inom poänghunting och jag kan inte läsa mig till svar på varelse hotels.com eller SAS.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×