Senaste nytt

SAS och Hotels.com i samarbete - poängintjäning?

Har alla som bokade när det fortfarande var 600p som gällde fått sina poäng?

Jag bokade 5 stays kort innan dom ändrade reglerna. Det var 7-9 veckor sedan jag bodde på hotellen, men ännu inga poäng. Jag var i kontakt med SAS och dom gör absolut ingenting, dom säger bara har du inte fått några poäng betyder det att du skrivit in ditt EB-nummer fel. Men eftersom hur man ska mata in EB-numret diskuterades tidigare i tråden är jag 100% säker på att jag gjorde rätt.
Även om man har matat in det på fel sätt så borde de väl rimligtvis se till att man får poängen kan jag tycka. Allt annat vore ju vansinnigt dåligt.
 

kajjan85

Medlem
Även om man har matat in det på fel sätt så borde de väl rimligtvis se till att man får poängen kan jag tycka. Allt annat vore ju vansinnigt dåligt.

Precis så kände jag också. Men chatten var väldigt kort och klar över att det är det som gäller. Jag fick ganska dåliga vibbar. Det betyder ju i praktiken att dom utan belägg kan neka poängutbetalning för vad som helst med hänvisning till att kunden gjort fel. Praktiskt.
 

Kimmen00

Medlem
Så jävla dåligt av SAS/Hotels..

Ringde SAS och de slår helt ifrån sig och menar att "de hanterar bara eurobonus kopplat till flyg", bra agent, NOT!
De hänvisar till Hotels. Ringer man dem så hänvisar de till SAS och slår i från sig.

Summan av kardemumman är att får man ej poängen (FAST man fyllt i allt 100% rätt, har screenshots etc) så står man sig ju helt slätt?
 

konsumtion

Medlem
Jag bokade precis via SAS, och när jag loggar in via hotels.com så ser jag inte min bokning, och när jag letar så hittar den inte min bokning. Hur fungerar detta? Borde inte min bokning komma upp?
 

Von Wiffen

Medlem
Jag bokade precis via SAS, och när jag loggar in via hotels.com så ser jag inte min bokning, och när jag letar så hittar den inte min bokning. Hur fungerar detta? Borde inte min bokning komma upp?
Vet inte hur det fungerar. När jag var i Auckland och bokade via SAS så var det inga problem. Mailade hotellet innan och kollade att allt var okej. Antar att du fått ett bekräftelse mail på din bokning iaf?
 
Toppen