SAS och Gmail

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Q, 30 December 2014.

  1. Andreas Q

    Andreas Q Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Sedan ett år tillbaka så är inboxen i Gmail uppdelad i 3st Primär, Socialt, Erbjudanden. Sedan några månader så får jag mailet "Nu kan du checka in via sas.se" i "Erbjudanden" istället för i Primär vilket är den inbox som primärt syns i telefonen/Push etc.

    Samtliga andra flygbolag hamnar rätt dvs att bokningsbekräftelser och mail om incheckning hamnar i Primär och erbjudanden om billiga biljetter och nyhetsbrev går vidare till Erbjudanden.
    Har försökt att stjärnmärka och vitlista men ingen lycka.

    Bokningsbekräftelser etc:
    no-reply@flysas.com
    Incheckningsmeddelande:
    do_not_reply@sas.se
    Erbjudanden:
    info-sas@flysas.com>

    Är det fler som är drabbade dvs felet ligger hos Gmail/SAS eller är det bara jag så man får skylla på klanten bakom tankentbordet.
     
  2. Christian R

    Christian R DYKWIA

    Det løses nemt ved kun at have "Primær".
     
    David, agehall, henke12 och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×