SAS nya inflight magazine Scandinavian Traveler - nu online

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 1 November 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Idag 1 november är det lansering av SAS nya inflight magazine, Scandinavian Traveler, ersättaren till Scanorama.

Bör finnas i stolsfickorna ombord från denna helg men finns nu även i digital form via denna länk:
    Front page | Scandinavian Traveler

Tockstew, Gyllenbock, Nemo och 1 annan gillar detta.
  2. Norfindir

Norfindir Medlem

Nesten bedre å lese digitalt :)

3. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig online, men jag föredrar fysiska tidningar, så sparar lite läsning till veckan som kommer.

Intervju med Eivind Roald om var SAS vill vara med sitt varumärke. Inte mycket nytt som @Jacob inte redan har skrivit på BC iofs, men positivt att se det i fler kanaler. :)

The big brand journey | Scandinavian Traveler

Webguide och Palazzi gillar detta.
  4. Bern

Bern Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läste tidningen på väg ner till köpenhamn idag. Ingen större skillnad mot tidigare och singapore står kvar som sas-destination fortfarande ;-)

5. Christian R

Christian R DYKWIA

Måske er det mig der er lidt "tung" i det, men er det rigtigt at hjemmesiden er online magasinet?

6. Dreamliner787

Dreamliner787 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fanns ombord på flygningen från Peking igår (1nov)

7. mha321

mha321 Medlem

Newsstand i appen föreslår fortfarande oktobers scanorama :( nåja, blir väl till att kolla pappersversionen senare..

8. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gillar verkligen layouten på sidan.

Ska ut och flyga i veckan så jag hoppas den finns som pappersformat i stolsfickan, ska inte läsa den på nätet innan dess.

9. Jacob

Jacob Medlem

Flög Stockholm-London denna eftermiddag och ingen ny tidning i stolsfickan. Endast en sliten Scanorama.

Frågade faktiskt pursern om detta (som för övrigt gav mig beröm för min uppmärksamhet, haha! :)) och nämnde att det blev lite lustigt för honom också då det stod i hans instruktioner att han skulle berätta om den nya tidningen i högtalaren, det var bara det att det som sagt inte fanns någon.

10. mha321

mha321 Medlem

Fanns på både cdg-cph och cph-arn idag. Däremot inte något utrop i högtalarna. Antingen har inte instruktionerna gått ut till alla, eller så struntade de i det. Det verkar ju lite onödigt att påpeka en sådan sak i utrop, faktiskt..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!