Senaste nytt

SAS nya hemsida

Nikje

Medlem
SAS smygöppnar checkin något tidigare än de 24 timmar innan check-in de officiellt anger. Tror det kan vara allt mellan 24-36 h innan avgång. När väl check-in öppnat är sätesval kostnadsfritt för samtliga resenärer (så vitt jag vet).

Checkin via hemsidan öppnar 36h innan första flighten. Varit så flera år men inget de officiellt gått ut med.
Tackar! Ni har utbildat mig lite till..:)
(Räknade fel, blev 31 timmar innan så jag var 5 timmar sen..)
 

nili

Medlem
Kan inte logga in på nya sidan längre. Ska boka bonusresa med MC-kampanj så jag kan inte använda "classic". Knappen "Logga in" blir utgråad sen händer ingenting. Är det bara jag som har problem? Någon som kan logga in?
 
Funkar för mig också ( på Safari och Chrome). Har du försökt med att tömma cachen på internet läsaren.
Stäng också av tillägg och blockers så du inte har nåt som spökar.
 

nili

Medlem
Kollar jag i consolen så får jag 403 tillbaka. Kan inte ladda 'Access-Control-Allow-Origin' header. Men får man 403 tillbaka borde det väl dyka upp ett felmeddelande att man inte är behörig. Provar att starta om
 

Nikje

Medlem
För 5-6 veckor sedan fick jag nytt Eurobonus-kort i brevlådan, sannolikt för att jag blev EBS (Amex Elite). Tyvärr var det ett EBB-kort.:rolleyes:

Kanske behöver visa det fysiska kortet någon gång tänkte jag och gick in på Beställ ett nytt kort - SAS för att få ett med rätt nivå. Fick dock felmeddelande (glömt vad) vid varje försök så jag gav upp såsmåningom. Idag låg det tre brev med SAS-loggan i brevlådan så där fick jag så jag teg...:p
 

obs

Medlem
Det här ser lite konstigt ut när jag för bara några dagar sedan hade poäng som först skulle gå ut 31. december 2020:

upload_2017-8-9_19-49-52.png


Har kvalificeringsperiod januar-december

Andra som har upplevt något liknande? Jag antar att det bara är SKIT som har gjort fel, om det inte är en ny "enhancement"...
 
Ett tag sedan jag titta på bonusresor men jag kan inte hitta månadsöversikten, kan bara se dag för dag och det är ju väldigt långsamt. Missar jag något uppenbart?

Ett tag fanns det en "betasajt" där man kunde söka i specifik klass, försvann den utan att funktionaliteten kom in på den nya?
 
Toppen