Senaste nytt

SAS nya hemsida

KalleSus

Medlem
Jag kommer inte åt min bokning alls just nu, är det någon vet något annat sätt att komma åt bokningen ?
Konstigt att det drabbar oss så olika.
Jag testade just med en bokning och det var inga som helst problem att komma åt, att ändra, boka om sittplats eller vad som helst.
För övrigt var det första gången platsbokningen öppnades i den nya miljön. Tidigare har det alltid länkats om till den gamla hemsidan just för ändring av plats.
 

LSH

Medlem
De verkar att ha gjort ett stort släpp i samband med migreringen av bonussystemet. Det går nu att söka bonusresor som på nya sajten. Fortfarande ingen sökning på specifika kabinklasser eller sträckor med andra alliansbolag. Enda skillnaden jag kan se är att det inte kräver inloggning. Ingen info på deras utvecklarblogg ännu.
 

Jensik

Medlem
Här var en ny bagagevikt med Lot som jag inte sett tidigare. 8 * 0 kg o_O
Kommer inte checka in bagage, det blir för komplicerat att hålla vikten på det incheckade bagaget :D

SK LO.png
 

Joggi

Medlem
I vilken del av bokningprocessen för poängresa kan man applicera sin Amex 2-4-1 voucher på den nya sajten? Har gått igenom alla steg men kan inte hitta den någonstans (så som jag kunde på gamla sajten). Min voucher har iofs triggats i dagarna så kan vara så att den inte finns i systemet ännu...
 

Nikje

Medlem
Via dator enligt bilden. Klickar man på gråa fältet dyker den upp. Måste såklart vara inloggad..;)
upload_2017-5-22_11-45-47.png
 

Delayed

Medlem
Slår snart sönder något.:mad::mad::mad:

Försöker boka en inrikes bonusresa men går bet hur jag än försöker. Vet någon vilket sätt som är det rätta just idag... Vanliga hemsidan går inte ens att logga in på (surprise), provat tre olika browsers. flysas.com går bra, ett tag.... Vad mer att testa?
 
  • Gilla
Reactions: obs

jumbooze

Medlem
Försöker boka en inrikes bonusresa men går bet hur jag än försöker. Vet någon vilket sätt som är det rätta just idag... Vanliga hemsidan går inte ens att logga in på (surprise), provat tre olika browsers. flysas.com går bra, ett tag.... Vad mer att testa?
Jag testade vanliga sidan (sas.se) och kom iaf till ange kortbetalning så så långt funkade det bra (mmx-arn)
 
Toppen