Senaste nytt

SAS nya hemsida

aldrighemma

Medlem
Jag bokade just några resor och vart lite förvånad av den visade poängintjäningen. Problemet är att de räknar codeshare flygningar enligt SAS intjäningstabell. Eftersom jag utgår ifrån att ingenting har förändrat ang poängintjäning på codeshare så kan jag bara konstatera ännu en (stor) bugg.

Skärmklipp.JPG
Skärmklipp.JPG

Rätt lätt att lura sig själv då poäng/SEK ser så bra ut ! :(
Tur att man är uppmärksam på codeshare...
 

hg1980

Medlem
Ett annat fenomen jag upplever nu är att det trillar in EuroBonus-poäng på mitt konto, men det uppdateras inte med rader i aktivitetslistan. Något mer som har det fenomet? Det som är riktigt konstigt är att det är samma i appen.
 

mha321

Medlem
Ett annat fenomen jag upplever nu är att det trillar in EuroBonus-poäng på mitt konto, men det uppdateras inte med rader i aktivitetslistan. Något mer som har det fenomet? Det som är riktigt konstigt är att det är samma i appen.
Det tycker jag händer ganska ofta, och det har gjort under flera år. Poängen dyker upp i summan en eller ett par dagar innan posterna kommer i listan. Inte varje gång, men ganska ofta. Sällan mer än max 2-3 dagar efter dock.
 

hg1980

Medlem
Det tycker jag händer ganska ofta, och det har gjort under flera år. Poängen dyker upp i summan en eller ett par dagar innan posterna kommer i listan. Inte varje gång, men ganska ofta. Sällan mer än max 2-3 dagar efter dock.
Ok, tack! Då sitter jag ner i båten. Är ny på EuroBonus sen i december :)
 
Toppen