Senaste nytt

SAS nya hemsida

Kajsan

Medlem
Också skillnad mellan Google Crome och IE (och jag vet vad ni tycker om IE). Nåja, skulle kolla hotellbokning för poäng och kunde inte hitta det (och jag jobbar bl.a. som MS-handledare.). Ringde in för att komma vidare och via Crome fick jag info om två vägar att lösa det.
 
Är det en EBD förmån att kunna logga in? Jag har provat flera datorer och diverse webläsare och ännu inte kunnat logga in en gång. Provat med användarnamn, epostadress och EB-nummer men får hela tiden "An Unknown error has occured". Och ja "U-et" i "Unknown" är "uppercase" av någon anledning... Inte ens felmeddelandet får de rätt. :confused:
Det skulle ju iofs vara ett bra sätt att diferentiera EBD från övriga!
 

palmen

Moderator
Också skillnad mellan Google Crome och IE (och jag vet vad ni tycker om IE). Nåja, skulle kolla hotellbokning för poäng och kunde inte hitta det (och jag jobbar bl.a. som MS-handledare.). Ringde in för att komma vidare och via Crome fick jag info om två vägar att lösa det.
Vad är en MS-handledare? MS = Microsoft?
 

Abbs

Medlem
Microsoft förkortas M$ enl. oss som använder en riktig device (mac) :) p.s det ryktas att M$ ska ta upp kampen med apple o börja tillverka premium datorer så maybe in the future... :)
Gör tillbehörstillverkaren apple datorer också? Kommer de med usb, sdkortsläsare?
 
Toppen