Senaste nytt

SAS nya hemsida

aldrighemma

Medlem
Vilken timing! Nästan exakt samtidigt som en ny tråd startades så är sas.se åter uppe!
Dom kanske väntade till dess att beta tråden stängdes innan dom startade upp siten igen :)
 

Nilann

Medlem
Herr Nilann och jag åker till Nice i morgon bitti och försökte checka in i morse. Ny sida och ingen möjlighet att se platsöversikt. Ringde och det visade sig vara problem på sidan. Det går fortfarande att välja den gamla sidan med classic.sas.se och den fungerade.
 

jumbooze

Medlem
Attans, det verkar som de har strul med min "vanliga" bokning, brukar boka SAS Plus Saver med ett UA segment med på nu blir det bara ogiltig fare, tom telefonbokningen får de inte till det, är det någon mer som har samma problem?

nu fick en kille med mera vana till den manuellt per telefon
 
Last edited:

dino_81

Medlem
Har precis genomfört min första bokning på den nya sidan och det kändes... lite ovant. Men man vänjer sig. Kunde inte välja sittplats gratis (är EBG) utan ett pris om 129:- kom upp. Efter bokning gick jag in på den gamla sidan och där var det inga problem att välja våra kära nödutgångsplatser.

Blev Now or Never till Hamburg, 660:- t/r. Detta längre pris än utannonserat och dessutom före utsatt tid, dvs. 18:00.
 

henke12

Medlem
Bah, katastrof är en snäll sammanfattning.

Långsam, luddig och svår att navigera på.
Har gett SAS feedback och håller tummarna för rollback tills den nya funkar bättre
 
Toppen