Senaste nytt

SAS nya beta-sida

Status
Stängd för vidare inlägg.

gjohansson

Medlem
Det mest intressanta med dagens premiär av SAS nya uniformer är ändå sista textraden i inlägget på Instagram "soon launch a new digital plattform". När är "snart"??

70f38616b6959f6a399cc30f66bdbbf1.jpg
Vilken höst som helst...
 

Funcadelic

Medlem
Efter vad jag hört är man, efter väldigt mycket strul, relativt säker på att lansera innan årsskiftet. Med det inte sagt att inte nya problem kan uppkomma!
 

mha321

Medlem
Tyvärr känns det ju som man bara jobbat på fronten och inte den underliggande bokningsmotorn. Var är tex riktig multi-city - det skulle vara användbart.

Skulle betydligt hellre se att man fokuserade på det än både face-lift och framförallt heller än att fokusera på devalvering av eb för de utan familjekonto.
 
Tyvärr känns det ju som man bara jobbat på fronten och inte den underliggande bokningsmotorn. Var är tex riktig multi-city - det skulle vara användbart.

Skulle betydligt hellre se att man fokuserade på det än både face-lift och framförallt heller än att fokusera på devalvering av eb för de utan familjekonto.
"digital plattform" - vad menar dom med det?
 

konsumtion

Medlem
Misstänker att det i princip betyder "ny webbsida", åtminstone för oss. Möjligt att det även är ändringar i de systemen som deras egen kundtjänst och telesälj kör naturligtvis.
Med digital plattform menar de nog att de uppgraderat den nuvarande med till en ny version med ny funktionalitet som gör att det ska bli smidigare att underhålla och utveckla ny funktionalitet. Tror inte de köpt ett helt nytt system, men man vet aldrig.
 

PetrelliDK

Medlem
SAS største problem er den måde deres IT er sat op på - hvilket gør det rigtig rigtig svært for dem at administrere (hvilket desværre er noget vi som slutbruger oplever ret ofte)
 

aldrighemma

Medlem
Så är även sas.se "förbättrad" :(
Och ingen "classic.sas.se" eller liknande så långt jag kan se :(:(:(

edit:
FEL av mig, classic.sas.se finns !!! :):) Med exakt det namnet...
Bra där SAS.
 
  • Gilla
Reactions: WTP

SK

Medlem
Upplever den nya sidan lite seg och buggig. Går tex inte att beställa kvitto för mig oavsett webbläsare. Även om man använder den gamla sidan så redirectas man till nya vid den aktuella funktionen. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen